sâmbătă, 4 iunie 2016

Campania Silan - pareri si impresii

Buna tuturor! Revin dupa o lunga pauza pe blog. Si cum campania Silan s-a incheiat acum ceva timp, azi revin cu parerile si impresiile cu care am ramas, dupa testarea acestui produs, scurt si la obiect. Daca nu stiti despre ce vorbesc acum, va invit mai intai sa cititi aici

Cateva concluzii scurte, despre produs:

- are un miros divin si o compozitie usor uleioasa, datorita uleiurilor pretioase care se afla in compozitia acestuia;
- ofera hainelor o catifelare placuta;
- l-am folosit cu brio pe mai multe tipuri de tesaturi (denim, bumbac, chiar si pe sintetice) si se comporta ok cu toate, plus ca mirosul persista cateva zile bune;
- am folosit balsamul si pe post de parfum de dulap - pur si simplu am imbibat un servetel de hartie in balsam, apoi l-am asezat pe o farfuriuta in dulapul de haine, acest lucru mentinand parfumul proaspat pentru mai mult timp (si poti folosi acest truc si pentru improspatarea camerelor).

Pot spune ca este pentru prima oara cand cosul plin de rufe nu mai sperie pe nimeni. A fost o placere sa folosesc acest balsam, bunica si mama l-au adorat si ele. La mai bine de o luna de cand am primit kit-ul Silan spre testare, cam asta este ceea ce a mai ramas:


Concluzia este ca un produs bun, chiar se termina mai repede, deoarece creeaza dependenta! Recomand cu caldura balsamul de rufe Silan Soft & Oils.

#buzzsilan #buzzsilansoft&oils #balsamderufe #BUZZstore


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu