miercuri, 15 iunie 2016

Baia - oaza de relaxare

Aveti de gand sa redecorati baia, dar nu sunteti hotarati asupra unui mobilier anume? Nu va faceti griji, si eu ma aflu cam in aceeasi situatie, asa ca m-am decis sa va vin in ajutor cu cateva propuneri, care mie mi-au placut foarte mult. Sper sa va fie si voua de ajutor.

1) Primul lucru de care tin cont cand vine vorba de redecorare, este cromatica baii. Culoarea mobilierului trebuie sa fie in armonie cu culoarea gresiei si a faiantei, cu mici exceptii in care extremele chiar dau bine, cu conditia sa nu exageram.

2) Al doilea lucru de care trebuie sa tinem cont este spatiul de care dispunem.

3) Iar al treilea lucru de care eu tin cont este bugetul. Cred ca toata lumea este de acord cu mine in aceasta privinta.

Baia reprezinta pentru mine oaza de liniste si relaxare care ma ajuta sa ma deconectez de problemele acumulate peste zi si ma ajuta sa imi gasesc echilibrul interior. De aceea mie imi place sa adaug o nota de personalitate acesteia cu cateva trucuri simple. 

Poti incerca sa amplasezi cateva plante la ghiveci in cateva locuri cheie, cum ar fi un colt gol sau la pervazul ferestrei. Verdele plantelor iti va induce starea de relaxare si te va purta cu gandul la natura.

Un alt truc pe care eu il folosesc sunt betisoarele parfumate cu uleiuri esentiale. Un miros placut, care se simte constant, te poate binedispune cat ai zice peste!


Partea buna este ca pentru aceste trucuri nu iti trebuie neaparat mult spatiu. Poti sa le pui in aplicare si intr-o baie mica, cu efecte la fel de spectaculoase.

Cu toate ca multe reviste de design interior fac multe recomandari utile, important este ca, indiferent de alegeri, la final sa te simti bine in propria ''oaza de liniste''.

Vrei idei care sa te inspire in alegerile viitoare? Cautati pe site-ul http://www.depozit-online.ro/ in sectiunea Mobilier baie si veti gasi o multime de idei de mobilier de baie la preturi super-accesibile. 

Spor la creativitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu