miercuri, 15 iunie 2016

Mi s-a pus pata pe cascadele de gradina!

Nu stiu despre voi, dar in ultima vreme mie mi s-a pus pata pe cascadele de gradina! Eu stau la curte, iar faptul ca am terminat in cadrul facultatii peisagistica m-a apropiat mai mult de plante, de gradini amenajate cu gust si de afacerile in domeniu.
Jonglez de foarte mult timp cu florile, iar cele mai multe experiente le-am incercat in propria gradina. Insa acum imi doresc sa trec la un alt nivel si sa incerc mai mult! Deja am specificat ceea ce vreau sa incerc in viitorul foarte apropiat. Si cum o idee nebuna nu vine niciodata singura, recunosc ca acest lucru mi-l doresc de cand in familia noastra si-a facut aparitia broscuta Fifi, o testoasa de Florida superba, care ne-a castigat simpatia inca din prima zi!

Broscuta a crescut toata viata ei intr-un bazin mic de plastic, norocul ei este ca ziua o lasam sa se plimbe prin gradina dupa pofta inimii ei, insa m-am gandit ca merita mai mult. Eu sunt o mare iubitoare de animale si de aceea m-am gandit sa ii creez un mediu acvatic mai adecvat. Plus ca da bine si intr-o gradina o cascada, asa au si pasarelele ocazia sa se racoreasca pe timpul verii.
Toate bune si frumoase din vorbe. Partea practica este mai grea, de aceea am inceput cu o documentare foarte amanuntita in ceea ce priveste materialele de constructii de care am nevoie, pentru a duce proiectul la bun sfarsit. 
Am gasit cele mai bune materiale de constructii pe site-ul http://www.depozit-online.ro/  
M-a interesat in mod direct cimentul, mortarul si aditivii beton, deoarece pun mare pret pe rezistenta, mai ales cand se afla in aer liber si trebuie sa reziste la intemperiile vremii.

Ca bonus, am gasit si pietre naturale, care pot asigura si estetica viitoarei mele cascade de gradina. Sau mai bine zis, viitoarea cascada a broscutei, care (dupa viziunea mea si a lui Google) ar trebui sa arate cam asa:

Poza nu imi apartine - este luata de pe net

Aveti vreun vis sau vreo dorinta pe care doriti sa o indepliniti? Atunci de ce mai stati pe ganduri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu