joi, 1 septembrie 2016

Incep inscrierile SuperBlog 2016

Este a 3 editie SuperBlog la care imi anunt participarea... Tot nu imi vine sa cred ce repede trece timpul... Cand am participat la prima mea editie, abia imi creasem blogul, avea abia 2 luni si nu pot sa va spun ce emotii am avut. Dar trag nadejdea ca la fiecare editie la care particip invat cate ceva nou si sper sa ajung din ce in ce mai sus, in fiecare an. Si pentru ca efectiv am uitat, din motive diverse, voi aminti aici faptul ca pe 23 august, blogul meu a implinit varsta de 2 ani! 
Eh, abia astept sa vad ce o mai fi si anul acesta, deoarece vreau sa concurez. Este ca o traditie pentru mine.... Tineti-mi pumnii! 


4 comentarii:

  1. Avem povesti asemanatoare. Blogul meu abia luase nastere atunci cand am participat pentru prima data la SuperBlog. Iata ca au trecut trei ani de atunci. :)

    Revenind la motivul pentru care am poposit pe blogul tau - iti urez succes in competitie! Sa fii increzatoare si creativa. Mereu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze pentru raspunsul intarziat, chiar nu ma asteptam sa un feedback tocmai la acest articol, daca il pot numi asa. Si eu iti urez bafta multa bafta! ^_^

      Ștergere
  2. Nu mai spera să obții un loc mai bun, luptă, ambiționează-te! :D
    Multă baftă! Să fii inspirată, dragă bloggeriță!

    RăspundețiȘtergere