joi, 1 septembrie 2016

Toamna are farmecul ei

Prima zi de toamna. Si totusi parca e prima de vara. Soare bland, nici prea arzator... Nostalgia lui 1 Septembrie ma cuprinde de fiecare data. Si nu pentru ca nu imi place toamna, ci pentru ca vara mi se pare mereu prea scurta.
Si asa cum imi place mie, cum altfel sa imi exprim sentimentele (in afara de scris), decat prin cateva poze, expresive, care sa surprinda cat mai bine sosirea toamnei... Pozele sunt surprinse in gradina proprie.


Ce imi place cel mai mult toamna, este faptul ca ofera atat de multe roade, pe care din pacate multi dintre noi nu stim sa le apreciem...De exemplu, eu de cativa ani incoace am in curte un maces, pe care il ingrijesc cu drag. Iar toamna culeg macese, pe care le pun la uscat si am ceai din fructele sale toata iarna.


Cerul a fost foarte senin astazi si acest lucru ma binedispune. Din pacate, cerul plin de nori nu imi place, cred ca sunt putin meteosensibila, caci starea mea de spirit se schimba in functie de vreme...


Ma voi bucura de mure cel putin inca o luna de acum inainte. Anul acesta murul a fost foarte productiv, m-am bucurat de fructe proaspete toata vara. Inca un motiv sa duc dorul verii care tocmai s-a incheiat.


Broscuta mea, Fifi, s-a bucurat de razele soarelui. Cred ca e cea mai fericita fiinta de pe pamant, se plimba cat vrea, sta la soare, leneveste...


Gradina mea e tare incarcata, in poza de mai sus este o varietate de dovlecel decorativ, care va forma un aranjament de toamna foarte frumos, atunci cand va ajunge la maturitate.


Am si productie de struguri  anul acesta. Vita mea strungareata a fost harnica si ma va delecta cu struguri savurosi, chiar bio, pentru ca eu nu tratez arbustii fructiferi cu niciun fel de ingrasamant chimic sau alte lucruri, toate plantele, inclusiv cele floricole au avut parte de ingrasamant organic 100% : zat de cafea si coji de oua, macinate fin.
Abia astept sa ma bucur de surprizele toamnei. Voi ce planuri aveti pentru sezonul asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu