luni, 4 septembrie 2017

Participa si tu la SuperBlog!

Inca o toamna, inca o participare la SuperBlog din partea mea! Cam atat am eu de spus despre competitia de blogging cu care mi-am inceput adevarata aventura intr-ale scrisului. Prima competitie cu premii la care am participat si de la care am avut mereu ce invata (chiar daca nu am castigat intotdeauna ceva material). Pana la urma, experianta este cea mai importanta. Asadar... PARTICIP LA EDITIA DE TOAMNA SUPERBLOG 2017! Daca aveti si voi blog, atunci va invit si pe voi sa faceti la fel!

Un comentariu:

  1. Bun venit in SuperBlog 2017!
    Multumim pentru inscriere si atentia acordata competitiei noastre.
    Iti amintim ca maine, 26 septembrie, se lanseaza prima proba. Daca doresti sa primesti probele in inbox si sa nu ratezi niciuna, te poti abona la newsletterul nostru.
    Te asteptam cu drag si iti dorim mult succes! Sa ai o toamna creativa si bogata in premii! :)

    RăspundețiȘtergere