miercuri, 13 septembrie 2017

Experienta mea cu Bateria Externa Unica De Urgenta ABC Tech

Recent am primit spre testare 2 baterii externe de urgenta de la ABC Tech. Recunosc, pana la aceste produse eu nu am apelat nici la bateriile externe clasice pentru smartphone-uri. Si asta deoarece nu plec de acasa fara sa imi incarc telefoanele. Spun telefoane pentru ca eu folosesc cel putin 2. Dar dupa ce am intrat in posesia bateriei externe, mi-am schimbat putin perceptia asupra acestor propduse. Mai exact, le-am inteles rostul si va voi povesti si voua, in randurile ce urmeaza, despre experienta mea cu ele.


Bateriile ABC Tech sunt foarte interesante si chiar sunt un real ajutor pentru persoanele care au ramas fara baterie la telefon, atunci cand au avut mai mare nevoie de ea.  


Daca sunteti curiosi de ce a continut pachetul meu, ei bine pozele vorbesc de la sine. In colet s-au aflat 2 baterii externe, plus un pliant informativ. 


Eu am testat cele doua baterii pe doua telefoane diferite. Iata ce a iesit: 

Am testat prima oara o baterie pe un Samsung Galaxy A5 (2015). Am consumat bateria telefonului pana in pragul critic, adica sub 5% baterie, ca sa vad cata capacitate are. In acest caz, bateria externa m-a ajutat sa reincarc telefonul pana la 50%, apoi a incetat sa mai incarce. In principiu este un rezultat care m-a multumit si care chiar mi-a intrecut toate asteptarile.


In a doua faza am testat bateria externa de urgenta pe un Huawei P9 Lite. In acest caz telefonul a fost reincarcat aproximativ la fel de mult ca in primul caz (adica undeva in jur de 40-50 %). Si in acest caz am fost multumita de rezultat. 


Daca nu stiati, bateria externa unica de Urgenta ABC Tech este disponibila in doua modele, micro USB si pentru Apple si o poti cumpara de la QuickMobile sau o poti gasi la toate festivalurile renumite din toata tara. Poti veni cu bateria UNICA dupa folosire in orice punct Buy-Back si primești in schimb un cadou! 
In concluzie, experienta mea cu aceste baterii externe de unica folosinta a fost una placuta si chiar le recomand. Sunt bune atunci cand pleci intr-o excursie si vrei sa mai ai baterie la telefon, cel putin pentru inca o zi, ca sa poti sa mai acumulezi amintiri frumoase, captate prin poze sau filmulete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu