miercuri, 11 octombrie 2017

Edifier - muzica la maxim

Daca in viata am parte de multe lucruri neclare, un lucru stiu sigur ca nu se va schimba niciodata: pasiunea mea pentru muzica! Inca de mica mi-a placut sa traiesc muzica, sa simt versurile si sa le descopar intelesurile. Ce-i drept, pe atunci tehnologia nu era ca acum. Puteai asculta muzica doar la caseta, apoi pe cd-player, ulterior au aparut mp3-player-urile si deja eram foarte entuziasmata de acest aparat mic si compact, pe care il puteam lua cu mine oriunde, pentru a asculta muzica preferata.

Pot spune ca am o oarecare experienta si in alegerea gadget-urilor. Am devenit mai pretentioasa la calitatea sunetului si am incercat sa integrez muzica si in viata mea de zi cu zi: de cum plec de dimineata si pana ma intorc acasa, seara tarziu, vreau sa ma bucur de cateva momente de relaxare. Cand spun relaxare (termen folosit mai ales pentru momentul serii) ma refer la faptul ca vreau sa ajung acasa si sa am parte, in surdina, de o muzica relaxanta. Cum vedem prin toate filmele romantice, bineinteles, in care personajele principale - indragostitii - isi exprima sentimentele unul fata de celalalt, se rasfata reciproc sau se alinta cu gesturi tandre.

Ei bine, ceea ce nu ni se arata in filme (tot timpul) este si sursa de unde aceasta muzica provine. Eu m-am gandit ca producatorii sigur folosesc un sistem audio super-performant, ultimul racnet - ce sa mai, tehnologie de ultima ora, nu alta! Si pentru ca vreau si eu calitate, m-am interesat mult in legatura cu un sistem audio care sa corespunda exigentelor mele si am ajuns la concluzia ca Edifier este exact ceea ce eu caut!

Sursa foto

Daca si tu esti un pasionat de muzica, atunci sigur iti vei dori un astfel de sistem audio si la tine acasa. Cu toate ca, la inceput, Edifier a fost o companie mica, axata doar pe piata din China, aceasta a reusit, din 1996 si pana in prezent, sa creasca si sa ajunga o organizatie internationala importanta, cu operatiuni in America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu si in regiunile Asia-Pacific. 

Printre cele mai noi lansari ale lor (si probabil este si printre cele mai cautate) este Edifier R2730DB -  un sistem audio monstru 2.0, care ofera o solutie Tri-amp cu trei cai.
Pe langa conectivitatea 4.0 Bluetooth pentru playback, sistemul este, de asemenea, echipat cu multiple intrari: optic, coaxial, RCA si AUX.
Totalul de 136 Watt creeaza un bass puternic si adanc. Sistemul utilizeaza procesorul audio profesional de la Texas Instruments, procesarea complexa incluzand crossover electronic, compensare audio si dynamic range.
Bass reflex-ul montat pe partea frontala, cu o sectiune atent calibrata, ajuta la extinderea efectului de frecventa joasa si, in acelasi timp, la eliminarea turbulentelor de aer.
Un semnal de bass dedicat este disponibil pe spatele boxelor pentru a usura conexiunea cu un subwoofer extern.

Carcasa din lemn mentine sistemul de boxe bine ancorat pentru volumele mari, reducand, in acelasi timp, rezonanta acustica. Aceste date tehnice sunt preluate de pe site-ul oficial, de unde puteti chiar gasi mai multe informatii, daca aveti nevoie.

Sursa foto

Personal, ma indeamna un gand nebun sa imi achizitionez aceasta frumusete. Nu doar ca este un produs modern, dar emana si eleganta si iti garanteaza acea muzica din surdina pe care doar in filme o auzi. Sunt convinsa ca voi trai muzica la un alt nivel, voi simti vibratiile basului in concordanta cu bataile inimii si ma voi bucura de un sunet clar, fara interferente. 

Pot spune ca pasiunea pentru muzica nu moare niciodata, ba din contra, evolueaza si aceasta odata cu tehnologia. Devine din ce in ce mai pasionala, mai intensa, mai aproape de perfectiune!

Articol scris pentru proba nr. 5 SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu