vineri, 13 octombrie 2017

Unde sa evadezi pentru momente de relaxare

In ultimul timp stau si ma gandesc la mine si la rutina mea zilnica. In fiecare zi, de luni pana vineri ma trezesc la ora 6 si jumatate dimineata, iau micul dejun, plec de acasa pe la 7 si douazeci, cand nici macar soarele nu rasare, ma duc la serviciu, ajung acasa si... ma pun sa dorm. Foarte rar mai am timp si pentru mine in zilele saptamanii. Nu mai spun de faptul ca weekend-ul mi se pare, de la un timp, mult mai scurt!

Asa ca am hotarat ca a venit vremea sa ma gandesc la un mini-concediu, pentru mine si persoana iubita, pentru ca amandoi muncim mult, avem si facultati si meritam si noi, macar ocazional, sa evadam din rutina si sa ne reincarcam bateriile cu energie pozitiva. 

Fiindca suntem in mijlocul toamnei si vremea este foarte placuta, m-am gandit ca o rezervare la vestitul Hotel Royal Poiana Brasov este locatia ideala, foarte laudata si apreciata. Amplasat exact in mijlocul tarii, intr-o mica oaza din imparatia muntilor, Hotel Royal este locul ideal pentru a te relaxa in compania familiei sau a prietenilor ori pentru evenimente - in functie de alegerea personala.

In plus, este situat in statiunea Poiana Brasov, in apropierea lacului Miorita, la 1 km de teleschi si ofera o priveliste superba si conditii excelente de cazare persoanelor care doresc intimitate intr-o atmosfera de poveste.

Sursa foto

Ador peisajele montane in perioada toamnei! Pur si simplu imi place cromatica frunzelor arborilor foiosi, care se degarnisesc de aceasta ''imbracaminte'', pe zi ce trece, din ce in ce mai mult. Nuantele aramii, aurii si rosiatice sunt de vis si mi-ar placea sa colind codrii, ca sa imi iau inspiratia pentru noile mele proiecte personale, pe care vreau sa le pun in practica in viitorul apropiat.

Printre aceste proiecte se numara publicarea unei carticele, care sa contina ganduri si pareri sincere care sa transmita emotie cititorilor. In al doilea rand, mi-ar placea sa imi iau sevaletul, panza si culorile si sa pictez ceea ce ochiul vede in zare. Bineinteles ca imi plac si arborii coniferi, fiecare padure are farmecul ei aparte, care nu poate fi descris in cuvinte. Eu, una, simt natura prin toti porii. Pur si simplu.

Din acest motiv cred ca Poiana Brasov este locatia ideala de vizitat (musai) cel putin o data in viata! In plus, hotelul va pune la dispozitie doar servicii profesionale, ireprosabile, este alegant mobilat si dotat cu tehnologie de ultima ora. Aveti la dispozitie 10 apartamente de 4 persoane, 1 apartament de 5 persoane, 8 triple, 8 duble matrimoniale, o camera twin si o camera twin superior, dispuse in doua corpuri pe 4 niveluri + mansarda, toate dotate cu televiziune prin cablu, frigider, telefon si internet wifi. Pe langa toate acestea, turistii beneficiaza si de: sauna, bar, biliard, darts electronic, fotbal de masa.

Sursa foto

Era sa uit sa mentionez un lucru important: daca vreti sa va bucurati de concediul mult dorit (cum este si cazul meu), la Poiana Brasov, atunci trebuie neaparat sa nu sariti peste rezervarea locurilor din timp. Daca va rezervati locul, atunci nu o sa intampinati probleme la cazare (au fost cazuri la alte hoteluri - nu dau nume).

Sunt o artista. Si nu o spun cu modestie! Cand imi voi planifica urmatorul concediu si voi pleca la Poiana Brasov alaturi de partener, ma voi rasfata - in prima zi - cu o sauna, poate un masaj de relaxare si o cina romantica in doi. Apoi, in functie de timpul alocat, voi explora imprejurimile, voi cauta inspiratie pentru scris si pentru pictat si voi avea grija sa surprind fiecare moment intr-o poza. 

Intotdeauna natura este si va fi o sursa de inspiratie, de frumos. Si nu ai cum sa nu iti doresti sa iti petreci mai mult timp in natura. Inevitabil te vei simti mult mai bine si vei descoperi ca viata are un nou sens. Natura te va invata sa iubesti frumosul si lucrurile marunte, dar este bine de stiut ca la lasarea serii, Hotel Royal se afla acolo, in inima ei, pentru a-ti oferi adapostul cald si primitor pe care ti-l doresti.

Articol scris pentru proba nr. 6 SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu