miercuri, 30 mai 2018

Aer estival cu Fa Island Vibes

Buna, tuturor! Nu stiu daca ati vazut pe facebook-ul meu dar recent am fost selectata in campania BUZZStore sa testez noua gama de la Schwarzkopf - Fa Island Vibes, Bali kiss. Sunt profund recunoscatoare ca am fost selectata in aceasta campanie, deoarece chiar imi era dor sa simt un vibe de vacanta, de sezon estival, de mare si de soare (poate este din cauza ca sufar de lipsa de concediu, pe care nu l-am mai avut de multi ani incoace).

Kit-ul meu Fa Island Vibes, Bali kiss a continut urmatoarele:

- 1 x gel de dus Fa Island Vibes 250 ml;
- 1 x deo Fa Island Vibes 150 ml;
- 1 x minge gonflabila de plaja;
- 5 x bratari fun pentru 5 prietene;
- 5 x flyere despre campania Fa cu premii;
- ghidul de BUZZ cu instructiuni de realizare a pasilor campaniei.


Ca si o prima impresie, pot spune ca ador mirosul acestor produse si am devenit dependenta de deodorantul spray. Pur si simplu il ador si cu siguranta il voi recumpara. Dar sunt tentata sa incerc si celelalte doua variante (Fiji si Hawaii).

Dar nu va spun mai multe, deoarece vreau sa revin cu un review mai detaliat al acestor produse. 


Voi, daca ati incercat aceasta gama, ce parere aveti? Merita investitia? Va duce cu gandul la o plaja exotica? Astept raspunsurile voastre in comentarii!

#buzzFa #feelfantastic #tropical #beach #islandvibes #summervibes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu