marți, 29 mai 2018

Descopera zeita din tine cu Gillette Venus Breeze

Daca nu ati aflat inca de pe pagina mea de facebook, am fost selectata sa testez noul aparat de ras pentru femei Gillette Venus Breeze, cu ajutorul celor de la Gillette Venus Romania si BUZZStore. Am fost foarte incantata cand am primit coletul acasa, deoarece acest aparat de ras este diferit fata de tot ce am incercat eu pana acum.
Dar sa o iau cu inceputul. Coletul BUZZStore pe care l-am primit contine urmatoarele:

- 2 x aparat de ras Gillette Venus Breeze;
- 1 x geanta pentru cosmetice;
- 2 x flyere cu informatii despre produs;
- ghidul BUZZ cu instructiuni pentru realizarea pasilor campaniei.


Nu am avut timp sa testez prea mult produsul, dar la o prima impresie mi-au atras atentia urmatoarele aspecte: mirosul usor floral al celor doua benzi moi, ce se afla pe marginea acestui aparat de ras si faptul ca acestea, in contact cu apa, produc o spuma fina, pentru o alunecare mai usoara pe contururile corpului. 

Acesta este un aspect pe care nu l-am mai intalnit pana acum. La niciun alt aparat de ras. Tocmai de aceea m-am bucurat ca am avut ocazia sa primesc spre testare acest kit. Dar nu va spun mai multe, deoarece voi reveni cu un review mai complet, zilele urmatoare!


Voi ce parere aveti despre acest produs? L-ati incercat sau sunteti tentate macar sa vedeti ce poate? Astept raspunsurile voastre in sectiunea de comentarii! 

#buzzvenusbreeze #venusbreeze

2 comentarii:

  1. Folosind aparatul Gillette #venusbreeze ma declar multumita!Este un aparat foarte util atat pentru acasa cat si pentru calatorii! Epilare usoara si rapida,pielea ramane fina si catifelata! Recomand #buzzvenusbreeze @BUZZStore

    RăspundețiȘtergere