duminică, 24 noiembrie 2019

Cum imi protejez tenul in perioada iernii

Sursa foto
Atunci cand frigul se instaleaza si vremea deja da semne ca iarna se apropie cu pasi repezi, tenul meu are tendinta sa imi semnaleze faptul ca trebuie sa imi schimb rutina de ingrijire, astfel incat sa ii ofer mult mai multi nutrienti esentiali, de care are nevoie pentru a face fata cu brio temperaturilor de afara. 

Nu sunt o fire prea pretentioasa si de regula prefer produse cosmetice de ingrijire a tenului cat mai naturale, care sa contina cel putin 90% ingrediente naturale in compozitia acestora. Intotdeauna am considerat ca natura are solutii pentru toate problemele legate de sanatatea fizica interioara si exterioara, motiv pentru care si in acest an am optat pentru o solutie simpla si la indemana, cu ajutorul careia sa imi ingrijesc tenul cat mai bine cu putinta.

Asadar, cum imi protejez tenul in perioada iernii?

Indiferent de sezon, stiu ca este o gama de produse cosmetice de ingrijire pe care ma pot baza oricand si care face parte din gama Gerovital Plant – mai exact, este vorba despre Poliplant Microbiom Protect. Aceasta gama este un brand recunoscut al celor de la Farmec, cel mai mare producator de cosmetice, care a relansat recent aceasta gama, ce contine produse cosmetice destinate ingrijirii zilnice a tenului. Gama are la baza ingrediente de origine naturala in proportie de pana la 91% si este creata special pentru tenul normal si mixt. Practic, contine toate produsele de care tenul tau are nevoie, pentru a trece cu brio peste perioada aceasta rece a anului!

Linia asigura un program complet de ingrijire prin produsele sale:

- Apa micelara;
- Fluid demachiant;
- Crema hidratanta;
- Crema antirid SPF 15;
- Crema antirid nutritiva;
- Crema CC matifianta;
- Crema anticearcan antirid;
- Booster vitalitate si stralucire.

Personal, eu optez pentru urmatoarele produse: apa micelara, crema hidratanta, crema antirid SPF 15, crema CC matifianta, crema anticearcan antirid si booster-ul de vitalitate si stralucire.

Sursa foto
Iata de ce am ales aceste produse:

1) Apa micelara Microbiom Protect, care vine intr-o cantitate de 400 ml, este tot ce am nevoie pentru a indeparta impuritatile de pe ten, dar si machiajul, in aceasta perioada. Acest produs curata si purifica fata, ochii si buzele prin captarea de catre micele a machiajului, sebumului sau a altor impuritati. Contine 96% ingrediente de origine naturala si ofera protectie naturala microbiana. Pot spune ca apa micelara a inlocuit, treptat, restul de produse destinate curatarii tenului, deoarece mi se pare cea mai practica.

2) Crema hidratanta Microbiom Protect, o folosesc seara. Crema hidratanta Poliplant Microbiom Protect este special conceputa pentru mentinerea unui nivel optim de hidratare a tenurilor normale si mixte. Se aplica zilnic pentru cresterea consumului de oxigen la nivelul celulelor, imbunatatirea hidratarii si diminuarea reactiilor alergice. Contine 96% ingrediente de origine naturala.

3) Crema antirid SPF 15 am inclus-o in rutina zilnica de ingrijire si o folosesc dimineata, deoarece contine factor de protectie solara 15, de care nu ma pot desparti. Este special destinata ingrijirii tenurilor normale sau cu tendinta de uscare, asigurand protectie impotriva proceselor de fotoimbatranire a pielii si contine 91% ingrediente naturale. 

4) Crema CC matifianta este inlocuitorul fondului de ten, in aceasta perioada. Este o crema tip “Color Control”, confera tenului un aspect natural, intr-o singura formula, prin combinarea ingredientelor active eficiente cu pigmenti naturali. Are 94% ingrediente de origine naturala. Aceasta crema estompeaza imperfectiunile si urmele de oboseala, matifiaza, netezeste textura tenului si protejeaza impotriva agresiunii factorilor externi.

5) Crema anticearcan antirid Microbiom Protect imi place extrem de mult, deoarece eu nu ma despart niciodata de crema de ochi. Am inclus-o in rutina mea de ingrijire acum 6 ani de zile si de atunci nu mai renunt la acest pas. Produsul din gama Gerovital Plant ingrijeste delicat zona din jurul ochilor, ajutand pielea din jurul ochilor sa devina mai ferma, reduce cearcanele, care devin mai putin evidente, iar ridurile sunt diminuate. Complementar, crema are si efect de mascare optica a cearcanelor inestetice. Contine pana la 98% ingrediente de origine naturala si este un produs 3 in 1: antirid, anticearcan si corector.

6) Nu in ultimul rand, booster-ul de vitalitate, pe care il folosesc odata pe saptamana, atunci cand am parte de un rutial spa la mine acasa. Booster-ul de vitalitate si stralucire Poliplant Microbiom Protect este un ser cu o formulare fluida, care se absoarbe usor in piele, special conceput pentru tenul normal si mixt. Contine 96% ingrediente de origine naturala.

Despre produsele Farmec am auzit prima oara la varsta de 15 ani, de la mama si de la bunica mea, care foloseau aceste produse (si pe care inca le folosesc). Iar de atunci si pana in prezent, am devenit o mare fana a produselor lor, in special a gamei Gerovital, inca de cand a aparut si pana in momentul de fata. Gerovital Plant este o gama care mereu se reinventeaza, astfel incat sa ofere cele mai bune produse de ingrijire a tenului. Si pentru ca m-au convins de eficacitatea lor, am decis sa raman fidela acestora. Acum, nu exista zi in care sa nu folosesc produsele acestea, de care sunt foarte multumita si pe care le recomand tuturor prietenelor mele, care doresc o ingrijire mai aparte pentru tenul lor. 

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu