vineri, 22 noiembrie 2019

De ce as oferi in dar carti cu ‘’personalitate’’

Sursa foto
De cand ma stiu, mi-a placut sa fac cadouri celor dragi. Bucuria de a darui este imensa si ma bucur ca pot sa aduc zambetul pe chipul celor dragi. De-a lungul timpului, am invatat sa fiu din ce in ce mai atenta in ceea ce priveste cadourile pe care le ofer in dar, sa incerc sa achizitionez ceva care sa se apropie mult mai mult de personalitatea celui caruia / careia urmeaza sa ii fac un cadou, sa aleg lucruri in functie de preferintele lor personale si asa mai departe. Pot spune ca am invatat multe si am schimbat multe in modul meu de gandire, dar si in maniera in care aleg sa fac shopping. Asadar, in acest am, am realizat ca o solutie ideala de cadou pentru familie, rude sau prieteni o poate constitui o carte personalizata.


Ideea de a oferi un cadou personalizat a inceput sa imi surada de putin timp, dar ma bucur ca am descoperit ceva unic, inedit si frumos, pe care sa il pot folosi in avantajul meu. Daca si voi vreti sa faceti un cadou original si sa vedeti zambete de bucurie pe chipul celor dragi, atunci trebuie sa le oferiti o carte personalizata, cu ajutorul celor de la Carte cu personalitate. Site-ul lor este disponibil la orice ora din zi si cu ajutorul acestuia, puteti sa realizati carti pe comanda, in care sa includeti texte preferentiale, mesaje, imagini si asa mai departe. 

Tot ce trebuie sa faci este sa:

- Alegi un template de carte (in functie de persoana care o va primi in dar);
- Adaugi poze (de pe o retea de socializare, din propria arhiva sau dintr-un album foto);
- Editezi textul (astfel incat sa se potriveasca cu povestea ta / lui / ei);
- Plasezi comanda (iar plata acesteia o vei face ramburs, la primirea coletului);
- Astepti sa iti soseasca coletul, ca sa poti sa il faci cadou mai departe.

De ce mi-au placut atat de mult serviciile oferite de catre cei de la Carte cu personalitate si de ce ii recomand? In primul rand, cartile lor cuprind mesaje si imagini surprinse sub forma de poveste, astfel incat parcurgerea acesteia sa decurga intr-un mod natural si cat mai placut posibil. De asemenea, cartile lor sunt realizate cu ajutorul copertilor cartonate, astfel incat sa fie extrem de durabile. Iar calitatea hartiei de imprimat este una de top. Nu am avut pana acum tangente cu produsele lor, dar la o privire mai atenta pe site, am inceput sa iubesc cartile personalizate, chiar inainte sa intru in contact cu ele. Oricum, eu sunt mare fana a cartilor (aproape de toate genurile) si imi place sa detin cat mai multe, in biblioteca personala.

Carte cu personalitate a luat nastere (deloc surprinzator) din dragoste. In spatele acestei povesti se ascunde iubirea a doi tineri indragostiti: ea pasionata de carti, el de calatorii.

Sursa foto

Tocmai pentru ca si mie imi place sa ofer dragostea mea celor apropiati, am decis ca anul acesta, de Craciun, sa le ofer in dar o carte personalizata pentru fiecare in parte. Stiu ca asta implica multe pregatiri in prealabil, cum ar fi alegerea si sortarea fotografiilor pentru fiecare carte in parte, dar sunt ferm convinsa ca gestul meu va fi mult mai apreciat, deoarece timpul petrecut realizand cartile pentru ei, pe site-ul celor de la Carte cu personalitate, va fi rasplatit cu bucuria lor sincera, cand vor vedea cadoul de la mine. Stiu ca cei dragi apreciaza astfel de lucruri, deoarece noi am crescut intr-un mediul familial calduros, care pune mare pret pe aprecierea unor eforturi sincere, care izvorasc din suflet.

Cadourile personalizate, spre deosebire de lucrurile pe care poti oricand sa le achizitionezi din mass-marketuri, spun povesti!

Povesti fericite, amuzante, povesti care taie rasuflarea si te tin cu sufletul la gura sau care ti-au smuls lacrimi de bucurie sau de tristete, deopotriva. Pana la urma, emotiile simtite la revederea unor fotografii vechi cu cei dragi, nu pot fi descrise in cuvinte, deoarece ele se exprima prin emotii. Momentan, am dat comanda de nu mai putin de 10 carti cu ‘’personalitate’’, pe site-ul echipei Carte cu personalitate – fiecare diferita de cealalta si cu povestea ei unica si astept sa imi fie livrate in timp util, astfel incat acestea sa soseasca la fix, inaintea Craciunului. Si voi avea grija ca acestea sa fie ambalate individual, intr-o maniera la fel de personalizata, precum cartile in sine.

Gesturile marunte sunt cele care pot face reale diferente, atunci cand vine vorba de cadourile oferite celor dragi. Cu ajutorul acestor carti, eu nu ofer doar un obiect, ci ofer in dar amintiri, momente si clipe, ce nu vor fi uitate niciodata.

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu