duminică, 9 august 2015

Un produs pe saptamana 6

A trecut ceva timp de cand nu v-am mai prezentat un produs pe blog. Si mi-am dat seama ca nu mi-am exprimat opinia in materie de parfumuri. Asa ca azi va prezint parfumul meu preferat (la ora actuala) si anume este vorba despre Seductive Musk de la Oriflame . 

Este un parfum foarte seducator, din punctul meu de vedere. Ideal este sa fie purtat seara, la o iesire romantica sau o ocazie speciala.

Notele de trandafir, mosc si delicatetea casmirului se contopesc sublim si iti ofera un aer sexy si foarte captivant, care nu va trece neobservat.

                   PARFUM - AICI         

In ceea ce ma priveste, colectia mea de parfumuri nu are mai mult de 3 sau 4 produse diferite, deoarece nu imi place sa ma incurc in arome. Prefer sa ma bucur de un parfum pe termen mai lung, abia apoi incerc ceva nou.

Ca si client direct Oriflame, aveti parte si de reduceri la fiecare comanda de minim 70 lei. Mai multe detalii gasiti pe site.
In catalogul cel nou au o gramada de oferte superbe de vara, daca sunteti curioasa va las link-ul aici!

                  CATALOG - AICI       

Aveti in colectie si acest parfum? Daca da, sunt tare curioasa de parerea voastra despre el. La mine a fost dragoste la primul miros si l-as recumpara oricand, cu mare drag! Si sunt curioasa care este parfumul vostru preferat. Astept raspunsurile si opiniile voastre in sectiunea de comentarii.  
                
NOTA: Daca doriti sa aflati mai multe despre oportunitatea Oriflame sau despre cum puteti primi cadouri foarte frumoase, contactati-ma ma pagina de facebook Puf de papadii. Acolo putem discuta mult mai multe, intrebari, nelamuriri, opinii si sfaturi. Va astept si pe pagina de facebook, cu drag! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu