duminică, 1 noiembrie 2015

Be Chic! Be Elite!

In eleganta si frumusete, nimic n-a intrecut femeia si felina, spune o vorba celebra. Si oare cum sa crezi ca nu este asa, cand in viata de zi cu zi intalnesti exemple care demonstreaza ca poti fii mereu eleganta si increzatoare in fortele proprii, chiar si cu putin, daca pot sa zic asa. Nu este nevoie sa dai o avere pe haine si accesorii scumpe, iar apoi sa uiti sa le porti din cauza faptului ca ai uitat de ele prin dulap, in care iti este oricum greu sa faci ordine. Cu putina vointa si iubire pentru frumos, tu, femeie, poti intoarce privile pe strada, in fiecare zi!

Mereu am admirat femeia eleganta, rafinata, simpla. Am intalnit cateva exemple (rare) pe strada si nu imi este rusine sa recunosc: am intors privirea dupa ele, admirativ, dar cu o mica urma de gelozie in inima. Si nu vorbesc doar de vestimentatie, ci si despre atitudinea care te scoate din multime. Sunt femei care nu se straduiesc prea mult sa atraga privirile, le recunosc pe acestea dintr-o mie, credeti-ma. Femeia care se straduieste prea mult sa fie mereu aranjata, parfumata, machiata, ajunge intr-un final sa se streseze singura, iar acest lucru se vede. Dar exista femeile care s-au nascut cu abilitatea de a fii naturale in orice. Aceasta categorie de femei imi place mie cel mai mult. Sunt constienta de faptul ca si eleganta si atitudinea se invata, iar orice femeie care doreste sa se autodepaseasca poate oricand sa faca acest lucru, oricand, in orice domeniu, fara sa ajunga la extreme. De mica am avut o dorinta: sa fiu simpla, sa fiu naturala, sa fiu eu. Dar eleganta este ceva la care aspir in continuare, pentru ca simt ca mai am multe de invatat. Si imi doresc sa stiu mai multe, sa fac mai multe, sa spun mai multe. Vreau sa exprim, sa transmit, sa fiu un exemplu.
Iar pentru femeile elegante, s-a creat si o comunitate on-line pe masura, unde iti poti lasa personalitatea sa se faca remarcata, unde gasesti ajutor, sprijin, sfaturi bune!

Chic Elite este o comunitate vie, unde fiecare femeie este asteptata sa aiba un rol important prin propria ei contributie, o comunitate care te indeamna sa fi cea mai buna varianta a ta de pana acum, ce promoveaza adevarata frumusete si eleganta si incurajeaza atitudinea pozitiva! Am fost curioasa si astfel am decis sa ma alatur si eu acestei comunitati. Iata ce am descoperit eu odata cu inscrierea mea: am descoperit oameni minunati, femei puternice, ambitioase, dar si barbati care au avut curajul sa se aventureze intr-o lume destinata in principal femeilor (sau nu). Da, eleganta o ''poarta'' atat femeile, cat si barbatii! Am descoperit ce lucruri minunate creeaza casa de moda ELLIS si cata pasiune pun acei oameni in tot ceea ce fac. Toate astea din dorinta de a aduce un zambet oamenilor care ii intalnesc. De multe ori eleganta si rafinametul nu isi gasesc descriere prin cuvinte, ci prin delectarea vizuala perceputa de cei din jur. Si mie imi place bunul gust si il admir atunci cand il intalnesc prin prisma unor oameni. Fie ca ii cunosc personal sau nu. Din pacate, in ziua de azi, bunul gust are un inamic, ce pare sa prinda mai mult la gustul poporului roman: kitsch-ul! Dar nu vreau sa punctez acest lucru acum...
   
Sincera sa fiu, am mari asteptari de la o astfel de comunitate! Primul lucru pe care l-am apreciat la ei este faptul ca te primesc in colectiv cu caldura. Acest lucru mi-a dat incredere, iar increderea este esentiala pentru mine! Faptul ca exista atatia mentori care se ofera sa isi impartaseasca experientele cu alti oameni, ma face sa cred ca suntem pr drumul cel bun. Putini oameni mai ajuta alti oameni cu o vorba buna, un gand bun, o fapta sincera...
Nu vreau sa fiu perceputa ca o persoana egoista, dar eleganta sta si la baza mentinerii unor relatii armonioase cu cei din jur, pentru ca aceasta se afla si in gesturi! Da, rafinamentul, naturaletea, se exprima in primul si in primul rand prin gesturi, apoi prin vorbe, abia dupa se exprima prin... imbracaminte! Oare ma insel?

Ca orice blogger/ita, si eu simt ca am ceva de spus si de transmis. Prin faptul ca m-am alaturat comunitatii Chic Elite vreau sa scot in evidenta ca toti putem schimba ceva, daca ne dorim acest lucru, putem sa imbunatatim vietile unor oameni, putem creea valori morale prin care indemnam la o viata mai frumoasa, mai rafinata, mai eleganta - viata merita traita la cele mai inalte valori morale (in primul si in primul rand!) cu ajutorul careia vei reusi si pe plan material. Vorba aceea : 1% imaginatie, 99% transpiratie!

Daca vrei o schimbare, fii tu cel care face primul pas, nu astepta ajutor, pentru ca el nu vine singur, trebuie sa iti cunosti tinta si sa lupti ca sa iti indeplinesti un vis. Asta nu inseamna ca esti liber sa incalci si principiile morale. Poate ca daca te alaturi unei comunitati de oameni cu experienta, vei reusi sa iti aduci contributia pentru o lume mai buna, mai fericita, mai pozitiva. Eu ma bucur ca am descoperit o astfel de comunitate, unde vreau sa ajung sa ma simt ca intr-o adevarata familie, chiar daca este vorba despre una virtuala. Chic Elite te ajuta sa iti gasesti drumul catre armonia interioara, iar ELLIS te ajuta sa iti completezi ''tinuta sufletului'' cu cea a trupului, ajutand astfel multi oameni sa se simta bine in pielea lor. Aceste doua mari nume formeaza, dupa parerea mea, cea mai buna echipa, un intreg de care toata lumea are nevoie, la tot pasul. Menirea lor este sa ofere un raspuns complet omului modern, indiferent de natura intrebarilor care poate il framanta, dar nu stie cui sa vorbeasca despre asta. Ai o pasiune pentru frumos? Te invit, din inima, sa te alaturi unei comunitati ce iti impartaseste aspiratiile. Frumosul exita in orice, trebuie doar sa il gasesti/descoperi in orice lucru, oricat de marunt sau insignifiant pare la o prima impresie. Si cum sa nu ai incredere intr-o familie (asa imi place mie sa numesc comunitatea Chic Elit si ELLIS) cand persoane cunoscute, precum Eli Laslean, de exemplu, face parte din ea, ca membru fondator?

In cazul in care nu stiti cine este Eli Laslean, atunci dati-mi voie sa va fac cunostinta cu ea: Aceasta femeie admirabila a creat brandul romanesc de succes ELLIS (nume de referinta al modei romanesti), este o prezenta discreta si plina de rafinament, care se impune prin succesul ei, care dureaza de aproape 20 de ani, iar anul acesta, Eli Laslean a devenit prima stilista a Primei Doamne a Romaniei. 
Am acum cel mai bun exemplu de urmat, pentru a scoate la iveala versiunea mea cea mai buna, cea mai determinata si hotarata. Este exemplul de femeie puternica pe care doresc sa il vad in multe dintre noi. Eu abia astept sa ma las cuprinsa de farmecul Chic Elite. Be Chic! Be Elite!

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu