marți, 24 noiembrie 2015

Epilarea de cinci stele

Cine nu isi doreste epilarea perfecta, care sa te transpuna in atmosfera Hollywood-ului? Acea epilare care iti va oferi pielea catifelata mult visata pentru muuult timp? Acea epilare cu IPL pe care toate doamnele si domnisoarele o vaneaza prin magazine online cu oferte soc, acum in mijlocul ''saptamanii negre'' a reducerilor?
Eu una stiu ca visez la ziua in care voi intra in posesia unui aparat minune, ce imi va indeplini aceasta dorinta, de multa vreme. Dar poate nu intamplator momentul a fost mereu amanat, pentru ca acum cei de la Silk`n imi sar in ajutor cu preturi exceptionale pe site-ul lor!

silkn.ro logo

Pentru ca imi place sa vanez reducerile, iata ca am gasit si eu cea mai buna solutie pentru mine: se numeste Silk`n Glide 150K si este minunea pe care am asteptat sa o prind la reduceri de o groaza de timp! Da, am spus cuvantul reduceri! De 30% chiar! Acesta vine si cu o cutiuta de transport, are incorporat un senzor de siguranta si este potrivit pentru majoritatea tipurilor de piele!



Stiu ca, in general, epilarea cu IPL nu prea este recomandata pentru pielea mai inchisa la culoare, dar partea inteligenta a acestui aparat este senzorul incorporat care nu va declansa impulsul luminos daca pielea este prea inchisa la culoare sau prea bronzata. Asta da siguranta a sanatatii pielii tale, pe care nu multe aparate le ofera. Sau cel putin eu nu am auzit de alt aparat care sa faca treaba asta, voi? Partea si mai buna este ca aparatul poate fi folosit atat de femei, cat si de barbati. Cred ca cineva o sa se cam certe cu iubitul pe aparatul acesta...



Partea frumoasa a Hollywood-ului este ca acum vine el la tine acasa, atmosfera incomparabila si increderea pe care o ofera produsul prin rezultatele remarcabile, te vor face sa te simti vedeta in viata de zi cu zi, nu mai trebuie doar sa visam din moment ce putem experimenta in viata reala.
Silk`n inseamna calitate dovedita de-a lungul anilor si eficienta. Eu mizez pe roz, deoarece am convingerea ca nu voi da gres cu alegerea facuta. Iar parul nedorit va fi istorie pentru mine!

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu