marți, 4 aprilie 2017

Vreau o vacanta de vis... Ca merit!

Mereu mi-am dorit o vacanta de neuitat, intr-un loc absolut mirific: Bora Bora, Maldive sau Hawaii. Nici Grecia, Spania sau Portugalia nu se lasa mai prejos. Dar in principiu, Bora Bora ramane cap de lista si asta datorita faptului ca peisajul este superb, inconjurat de apa, nisip fin si palmieri. Mai pe scurt, locatia pe care eu o consider a fi paradisul pe pamant. 

De mica mi-a placut apa, marea, chiar daca, spre rusinea mea, nu stiu sa inot... Tot imi place sa simt fluiditatea apei pe piele, textura nisipului pe talpi, briza din jur in nari...

De mult timp nu am mai avut parte de o vacanta si anul acesta vreau sa pun piciorul in prag: este timpul sa strang ceva resurse, sa impartasesc aceasta dorinta cu partenerul meu si sa ne mobilizam sa indeplinim un vis comun: o vacanta binemeritata, intr-un loc exotic.

VacanteSpeciale.ro-Superblog-Primavara2017_160-300x200.jpg (300×200)
Sursa foto

Eu ajung sa fiu mai rau decat un detectiv particular, atunci cand caut o informatie care chiar ma intereseaza. Asa se face ca atunci cand am inceput sa caut oferte turistice, am descoperit CND Turism - o agentie de turism ce pune la dispozitia oricui vacantele mult visate. Asadar, o vacanta de vis incepe cu o agentie de turism bine aleasa!

Curioasa din fire, am aruncat un ochi sa vad ce circuite turistice are. Am ramas placut surprinsa sa descopar foarte multe dintre destinatiile mele preferate de vacanta, la pretul foarte accesibile, atat la circuitele cu avionul, cat si la cele cu autocarul.

Personal, nu am rau de masina sau de miscare, deci mijlocul de transport nu ma intereseaza in mod special - mai degraba destinatia este cea care merita toata atentia, din punctul meu de vedere.

VacanteSpeciale.ro-Superblog-Primavara2017_40-300x229.jpg (300×229)
Sursa foto

Ceea ce m-a pus pe mine in dificultate, a fost pana la urma alegerea unei locatii de vacante, deoarece lista atat de variata pe care am descoperit-o mi-a facut alegerea mult mai grea - si asta deoarece sunt atatea destinatii care imi plac, incat cu greu imi vine sa ma rezum la una singura!

In situatii limita, e bine sa ai si o a doua opinie, dar partenerul meu stie ca pana la urma, tot destinatia aleasa de mine castiga - chiar daca sunt eu nehotarata din fire - el este fericit cu orice decizie as lua, caci stie ca oriunde am alege sa mergem, ne vom distra, deoarece suntem impreuna si asta conteaza cel mai si cel mai mult.

Daca sunteti adeptii romantismului (si eu sunt), ei bine CND Turism abunda in locatii romantice si primitoare. Imposibil sa nu gasesti destinatia perfecta pentru urmatoarea vacanta.

VacanteSpeciale.ro-Superblog-Primavara2017_130-300x200.jpg (300×200)
Sursa foto

Si pana la urma, m-am decis definitiv asupra locatiei: Maldive! Pentru ca vreau o vacanta de vis, ca doar o merit! Si nu mai aman nicio clipa aceasta vacanta, deoarece am amanat prea mult momentul si simt ca trebuie sa ma bucur mai mult de viata, sa uit de problemele cotidiene sau de la munca si sa ma concentrez pe ceea ce conteaza cu adevarat. Iubirea si relaxarea sunt doar doua dintre exemple.

Articol scris pentru proba nr. 13 Spring SuperBlog 2017!

Un comentariu:

  1. Buna,
    Sunt Dr. Ben Peterson, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Sunteți în orice fel de dificultăți financiare? Are nevoie de un împrumut de consolidare a datoriei, la o rată de 2% construcție, credit imobiliar, refinanțeze, personal, scop de afaceri sau bani de urgență? Ești un om de afaceri sau femei care se gândesc de a extinde dvs. de afaceri, oferind de creditare de toate tipurile. dacă este interesat să ne contactați astăzi prin intermediul (24hoursloanservices@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere