vineri, 20 octombrie 2017

Bucatar CHEF - gatesc pentru cine am chef!

Ei, da! Eu mi-s bucatar chef - pe numele meu de scena - Bezea si astazi va voi povesti cum am ajuns eu sa fiu chef-ul preferat al vedetelor de la Hollywood! Da, da, nu spun asta doar ca sa ma dau mare, ci ca sa impartasesc secretul meu si cu altii, poate devenim colegi de breasla. Si sa nu va ganditi ca mie mi-a fost usor, drumul de la zerou` spre erou e destul de anevoios si doar cei mai ambitiosi dintre noi reusesc sa il parcurga cu brio!

Povestea mea incepe de pe vremea cand lucram ca bucatar intr-un restaurant (nu dau nume) ornat cu stele Michelin. Daca nu stiati, un restaurant recompensat cu o stea este recomandat de Ghidul Michelin pentru o bucatarie foarte buna pentru categoria ei. Doua stele primesc restaurantele cu o mancare excelenta, pentru care se merita sa faci un ocol. Nota maxima este de 3 stele Michelin si reprezinta o bucatarie exceptionala, care merita o calatorie speciala. Restaurantele de 3 stele Michelin sunt, astfel, destinatii culinare in sine. In fine, detalii.

Si cum ma aflam eu la munca, intr-o zi obisnuita de luni - sau era marti? - si-mi vedeam de treaba, vad managerul restaurantului cum intra val-vartej pe usa bucatariei si imi spune, panicat: ''Repede, fa ceva! Tocmai ne-au trecut pragul Brad Pittarul si Angelinachos Jolie! Au spus ca vor sa manance cel mai gustos preparat al casei, si crede-ma, sunt infometati!''.

Ehe, ce mai aventura! Din secunda doi m-am pus pe treaba si am dat sa gatesc specialitatea casei, dar am apelat si la un intrument magic, care pe mine ma ajuta mereu sa prepar cele mai fine mancaruri!

Sursa foto

Daca sunteti curiosi despre ce aparat este vorba, nu va mai tin in suspans: este vorba despre presa de ulei YODA HOME PRO, care este cel mai bun ajutor de bucatar - nelipsit din bucataria mea. YODA este puntea intre cotidianul zgomotos si echilibrul in nutritie, intre tehnologie si sanatate, intre perfectiunea gustului si mancarea sanatoasa! Te ajuta sa gatesti ca un adevarat profesionist si  sa descoperi armonia delicioasa a gusturilor desavarsite!

Este o presa de ulei, duuuh! Nu trebuie sa fii un geniu ca sa realizezi acest lucru. Presa de ulei YODA iti ofera cel mai pur ulei presat la rece! Cu ajutorul ei, te poti bucura de natura si de sanatate intr-un mod rafinat! Si la propriu si la figurat!

Sursa foto


Mno, apai nu va spun, invatacei intr-ale bucataritului, ca am gatit cele mai gustoase paste, asezonate cu sos cu smantana si sunca praga! Bine, bine - NU-MI SARITI IN CAP - da, este vorba despre paste carbonara, dar la care am adaugat si ingredientul meu secret, care nu prea mai este secret - acuma ca il stiti si voi. 

Brad Pittarul si Angelinachos Jolie au mancat totul cu atata pofta, de s-au lins pe degete si au mai si cerut o portie in plus. Au spus ca, citez: ''Pastele au fost foarte bine patrunse si sosul - cel mai cremos!''. Pai cum sa nu imi fie mie drag, cand primesc atatea laude, nu? Si bomba a picat abia dupa festin, ca un traznet: starletele astea doua, super-cunoscute si idolatrizate mi-au propus sa vin la Hollywood, sa gatesc la cel mai vestit restaurant al vedetelor!

Pai, saracutul de mine, bucatar chef Bezea, cum sa ma opun eu dorintei lor? Nu e ca si cum nu au venit cu cea mai tare propunere, cu jobul de vis pe care orice bucatar chef si-l doreste, nu? Nu e ca si cum conditiile nu erau de 10 ori mai luxoase decat tot ceea ce vazusem eu, la viata mea? 

Si uite cum a ajuns Bezea sa profeseze la Hollywood! Maaare norocos! Daca vrei si tu sa fii coleg cu el, nu trebuie decat sa faci ce a facut si el: sa isi ia o presa de ulei de la Yoda. El si-a achizitionat-o din magazinul profistore.ro - la un super-pret. Tu ce mai astepti?

Articol scris pentru proba nr. 9 SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu