duminică, 13 octombrie 2019

Cafeaua – băutura sufletului meu

Sursă foto
Știu că poate sună exagerat, dar cafeaua este băutura mea de suflet. Nu beau cafea pentru a mă ține trează, nu o beau pentru că este la modă să ieși în oraș cu prietenele la o cafea, ci o beau pentru că aroma ei intensă și gustul fierbinte îmi îmbie sufletul, mai ales când o beau de dimineață. Cum îmi place mie să îmi savurez cafeaua? În primul rând, știu că orice cafea pe care o fac are un gust mai bun dacă o beau alături de jumătatea mea. În al doilea rând, pentru că sunt fană a gusturilor ‘’mild’’, aleg să adaug în ea și lapte. Ca și ultim ingredient, fără de care nu pot savura o cafea așa cum îmi place, o reprezintă zahărul brun. Zahărul brun îi oferă un gust dulce potrivit, care mie îmi place extrem de mult.

Dacă ar fi să fac o comparație mai îndrăzneață în ceea ce privește această licoare magică, atunci aș putea chiar să o asemăn cu un personaj feminin desprins din filmele romantice. Cafeaua ar fi personajul feminin principal care, datorită farmecului, a mirosului și a gustului său dulce, ar cuceri pe loc orice bărbat. Bineînțeles, acum am vorbit despre ea ca personaj feminin. Dar aș putea merge mai departe și mi-aș imagina același lucru, doar că de data asta cafeaua ar fi un personaj masculin cum rar mai vezi în ziua de azi, un adevărat gentleman care ar fi în stare să facă o femeie să se simtă cu adevărat iubită și dorită. Și aș mai putea spune despre această băutura că poate fi un bun partener de ‘’crimă’’, deoarece îți este alături în orice moment din zi (în funcție de când îți place să o bei, dimineața, la prânz sau, de ce nu, chiar și seara). 

Sursă foto

În orice caz, pentru a mă bucura mereu de același gust al cafelei care mie îmi place, folosesc un espressor automat Philips, care datorită sistemului de lapte LatteGo îmi oferă o cafea cu lapte exact pe gustul meu. Acest espressor suportă boabele proaspete de cafea și cafeaua măcinată și are un afișaj tactil pentru control mai ușor. Râșnița de ceramică nu alterează în niciun fel aroma boabelor, deci nu schimbă gustul adevărat al cafelei. Eu mi-am achiziționat espressorul de pe magazinul online magNET.ro, deoarece l-am prins la un super preț. Personal, este o investiție care își merită toți banii, deoarece consider că orice casă ar trebui să dețină un astfel de aparat – cafeaua pregătită de espressoarele Philips, cu tehnologia LatteGo nu fac cafeaua pe ghicite, ci cu maximă precizie, oferindu-ne de fiecare dată aceeași aromă, intensitate și savoare pe care ne-o dorim.

Sursă foto

Vouă cum vă place să vă savurați cafeaua? Eu beau și cafea fierbinte, dar și rece, mai ales vara. Cu toate astea, nimic nu bate o astfel de băutură când este fierbinte, pentru că mi se pare că doar așa poți degusta aroma ei adevărată. Dar poate este doar o părere strict subiectivă, în ceea ce mă privește pe mine.

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu