marți, 13 octombrie 2015

Ce device Allview ii recomand lui Marius, autorul Blogatu.ro, cu un buget de aproximativ 1000 lei?

Draga Marius, autor Blogatu.ro,

Iti scriu aceasta scrisoare deoarece am auzit ca vrei sa iti schimbi smarphone-ul vechi cu unul nou, doar ca bugetul tau este cam limitat si doresti sa te incadrezi in suma de 1000 de lei. Am mai auzit si faptul ca ai nevoie de ajutor in ceea ce priveste modelul telefonului, deoarece esti mai nehotarat de fel. Stai linistit, te inteleg perfect, si eu sunt de fel  o persoana nehotarata! Bine ca ai cerut ajutor la timp! Poti spune ca prin aceste randuri, ti-am trimis o scrisoare de recomandare, care sper sa te ajute!
Dragul meu prieten virtual, dupa navigarea pe apele tulburi ale internetului si cautari amanuntite, pot spune ca am gasit comoara ascunsa pe care o cautai de foarte multa vreme! Ca sa ma exprim in termeni mai putin metaforici acum, era localizata intr-un magazin on-line si nu am avut nevoie de vreo harta a comorilor ca sa o gasesc mai repede. Esti gata sa iti vezi viitorul smartphone?

Cred ca ti s-ar potrivi cel mai bine acest Allview X2 Soul Lite! De ce? Pai, pe langa faptul ca il recomand eu, se recomanda si el, singurel, prin functiile de care dispune (care nu sunt putine la numar) si design-ul office, foarte elegant si tineresc in acelasi timp. Stiu ca esti vorbaret de fel si sunt convinsa ca numerele de telefoan ale prietenilor, cunostintelor, rudelor, nu au loc pe o singura cartela sau retea. Stai linistit, smartphone-ul este Dual SIM, nu ai nicio scuza sa te plangi ca ai pierdut vreo cartela in care aveai numere importante! Sa nu aud ca te plangi ca poate are ecranul prea mic, display-ul de 5'' (HD IPS, 1280x720 px) e suficient de mare incat si tanti Mita e in stare sa vada si cel mai mic detaliu, iar dansa a depasit de mult 80 de ani! Sa nu aud ca incerci sa ii gasesti defecte, ca te cert!
De ce trebuie neaparat sa iti recomand eu un telefon, chiar e necesar sa iti dau mura in gura, cand functiile mititelului acestuia nu se opresc aici, iar camera foto principala de 8 MP si cea secundara de 5 ar trebui sa te convinga de faptul ca e cel mai potrivit cand vine vorba de poze ''feşăn'' pe care poti sa le incarci pe blog si cu siguranta nu vor trece neadmirate. Sper ca nu vorbesc singura, mai citesti aceste randuri? Marca este romaneasca, sa stii, nu vor exista probleme de comunicare intre voi, sunt convinsa!
   
Sunt curioasa daca iti place sa asculti si muzica atunci cand esti plecat in calatorii mai lungi, pentru ca smartphone-ul are o memorie mai ceva ca aia de elefant! Nu ma crezi? Atunci hai sa facem un calcul simplu, ecuatia memoriei este una simpla, deci sa o tii minte : (1 GB RAM + 16 GB Flash + 128 GB MicroSD Card) x Baterie 2400 mAh = cred ca ai idee ce inseamna asta! Si te rog sa ma ierti daca acum o sa par putin bagacioasa, dar mi-a adus mie cineva la cunostinta ca tie iti plac cele ''subtiri in talie'' . Ce zici de silueta aceasta?  Sistemul de operare Android 5.0 face navigarea pe net super usoara, crede-ma!
    

Sa stii ca ti-am trimis aceasta scrisoare tocmai din Maldive, nu stiu cum reusesti sa prinzi omul mereu in vacanta, dar te iert, caci e vorba de un caz de siguranta nationala, care nu mai putea sa astepte! Ramane la alegerea ta acum: alba sau neagra (cum era vorba aia)? A, si ghici ce! Se incadreaza si in suma de 1000 de lei, ba chiar iti mai raman ceva ca sa faci cinste in oras, dupa ce il vei cumpara, ca deh, asa e traditia la romani, nu?

2 comentarii: