marți, 13 octombrie 2015

Pielea mereu fina - dorinta arzatoare a secolului XXI

Traim intr-un secol al vitezei in care dorim sa fim la curent cu cele mai noi informatii si gadget-uri. Ma bucur ca fac parte din era moderna, in care ingrijirea personala este pirioritara pentru majoritatea femeilor, dar ce credeti, mai nou si a barbatilor. Iar aici vorbesc despre o operatiune de ingrijire comuna atat femeilor, cat si barbatilor si anume epilarea! Poate nu multi vor sa creada aceste randuri, dar statisticile demonstreaza ca in ziua de azi si domnii acorda o atentie mai sporita aspectului lor, sunt mai atenti si in acelasi timp autocritici cu ei insisi, doresc sa atraga atentia prin detalii, rafinament, eleganta. Si uite asa, amandoua partile au invatat sa caute metode mai noi si mai non-dureroase de eliminare a parului nedorit de pe corp. Si stiti care este norocul nostru? Ca tehnologia a avansat atat de mult, incat exista metode absolut nedureroase la care iti este mai mare dragul sa apelezi. 
     
Ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc, va invit sa facem o calatorie in timp si sa ne amintim la ce metode apelau femeile, dar si barbatii inainte, pentru a-si pastra aspectul ingrijit! De exemplu, prima metoda de epilare, pe care o foloseau in Antichitate egiptenii, romanii sau grecii a fost (ghiciti care?) abraziunea! Se crede ca se foloseau pietre ponce sau alte obiecte abrazive, care erau frecate pe piele pentru a marunti si in final pentru a indeparta parul de pe corp. Sincer, nu vreau sa imi imaginez ce indurau acesti oameni atunci, pentru frumusete... Din fericire, in zilele noastre, abraziunea este folosita doar pentru a elimina celulele moarte de la nivelul pielii, iar tehnica a fost mult imbunatatita pentru a elimina orice discomfort.


O alta metoda tehnica antica la care se apela si care in ziua de azi se bucura de o popularitate din ce in ce mai mare, este threading-ul sau epilarea cu ata. Personal nu am incercat niciodata aceasta metoda de epilare, tot ce stiu despre ea este faptul ca nu este la fel de dureroasa precum clasica epilare cu ceara, cu aparatul de epilat sau cu penseta. In cazul acesta nu pot decat sa felicit pe inventatorul acestei metode! Dar personal, eu as prefera cu totul altceva! Pentru ca nu mai vreau sa am parte nici de taieri de la lama de ras, nici eruptii de la cremele de epilat - nu mai vreau nimic, nimic, nimic, niciun fel de incident neplacut!

     silkn-glide-epilator-iplsilkn-glide-epilator-ipl (1)silkn-glide-epilator-ipl2

De ce imi doresc ceva deosebit cand vine vorba de epilare? Pentru ca in cautarea metodei care sa mi se potriveasca cel mai bine, in materie de inlaturare a parului nedorit, nu am fost lipsita de peripetii si intamplari, pe care sincer nu doresc sa le mai experimentez vreodata! Si poate suna ciudat, dar prima mea patanie de acest fel s-a petrecut la varsta de ... 6 ani. Banuiesc ca ma veti intreba ceva de genul: Cred ca glumesti! Pai... mai mult sau mai putin... Pentru ca atunci cand esti copil, tinzi sa copiezi papagaliceste obiceiurile adultilor, chiar si eu am incercat la un moment dat ritualul numit barbierit (!) pe care bunicul meu il efectua foarte des. Vi se pare amuzant, nu? Pai chiar este... vazand bunica mea ca nu mai ieseam din baie, a venit sa ma verifice. Nu cred ca pot sa descriu in cuvinte expresia ei de uimire in momentul in care m-a prins in flagrant cand ma ''barbieream'' pe obraji cu lama de ras a bunicului. ''Aoleu, maica, dar ce faci aici? De ce folosesti lama de ras a bunicului? Daca te tai la obrajori?'', ''Da, ma, mamaie, dar vreau sa ma barbieresc si eu ca tataie!''... Ca sa nu mai spun ca m-am ales cu niste obraji rosii de parca eram un racusor. 
     
Din fericire, azi folosesc o alta metoda de inlaturare a parului facial si nu mai fac obrajori rosii de la ea (sper sa se simte putin nota de gluma in aceasta fraza - barbieritul este ceva strict masculin, dupa parerea mea). Am ales epilarea cu IPL, dar nu ocolesc nici metodele de epilare cu ceara. Mie mi se potrivesc perfect amandoua si va incurajez si pe voi sa le incercati, mai ales ca in ziua de azi, putine metode de epilare mai creeaza disconfort sau durere. Si ghiciti ce, chiar si prietenului meu ii place aparatul de epilat cu IPL, mai ca ne certam care sa il foloseasca primul.

Cred ca marele beneficiu al evolutiei tehnologiei o reprezinta metodele noi si nenumarate de epilare! Multumesc stiintei ca a inventat atatea kituri pentru epilat, atat de variat colorate, in fel si fel de recipiente, multumesc ca au inventat ceara pentru epilat, epilatul cu IPL, multumesc magazinelor on-line care fac fel si fel de oferte la astfel de produse, asta demonstreaza ca cel mai important lucru este confortul nostru, al cumparatorilor, al tuturor! Sunt convinsa ca pielea fina, este dorinta cea mai arzatoare a oamenilor in acest moment, in ceea ce priveste ingrijirea corporala. Fara doar si poate, este un aspect bun, oamenii care acorda o atentie mai sporita igienei sunt persoane cu un respect de sine mai ridicat, iar acest lucru se reflecta in pozitivitatea pe care o emana atunci cand sunt in public. Iar eu admir astfel de persoane atunci cand le remarc pe strada, pentru ca da, atunci cand ai incredere in tine, acest lucru se vede! Intorci priviri admirative, dar si invidioase (din pacate) pentru ca umanitatea are atat parti bune, cat si unele mai putin bune. Lucrul cel mai important insa il reprezinta increderea proprie si faptul ca nimic si nimeni nu te poate impiedica sa pasesti pe covorul rosu in fiecare zi, mai ales ca metodele moderne de epilare te ajuta sa ai mereu picioare fine, ca de gazela epilata!

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu