vineri, 16 octombrie 2015

Exprima-te original cu ajutorul Tshirts.ro

Sunt o fire foarte schimbatoare. Atat de schimbatoare incat in minutul acesta zambesc si rad si sunt plina de energie, iar in secunda urmatoare fac mofturi si nimic nu imi mai convine. Daca s-ar inventa vreodata tricouri personalizate, care sa isi schimbe culoarea in functie de starea de spirit a purtatorului, cu siguranta as fii prima care sa isi achizitioneze unul! Dar pana atunci, nu imi ramane decat sa ma adaptez pietei actuale. In general imi place sa ies din tipar prin neobisnuit. Adica nu sa sar in ochi de la o posta cu nu stiu ce tinuta colorata in culorile curcubeului sau mai stiu eu ce, ci prin detaliile simple pe care nu oricine le observa la o prima vedere, ca sa zic asa. Si ca sa dau un exemplu concret, cel mai bine iesi in evidenta cu tricouri haioase, personalizate cu ajutorul celor de la Tshirts.ro . Este mai simplu ca niciodata sa te faci remarcat!
De exemplu, in cazul meu, atunci cand fac un proiect sau trebuie sa realizez creatii handmade destinate unor expozitii sau chiar sa mai dau un interviu in cadrul acestora, imi dau toata silinta chiar si pentru cele mai mici detalii! Sunt mandra ca pot realiza multe pe cont propriu! In cazul acesta, mi se potriveste cel mai bine un tricou funny, cu un mesaj scurt si la obiect:


Tricoul Like a boss mi se pare motivatia de care am nevoie, ca sa stiu ca am facut totul cu o atitudine profesionalista si ca mi-am dat tot interesul ca lucrurile sa iasa perfect. Dar ca sa fiu inteleasa, asta nu inseamna ca imi dau aere de sefa sau mai stiu eu ce. Pentru ca eu nu sunt un sef, eu sunt un lider, iar acest lucru de vede atunci cand lucrez in echipa. Intotdeauna ma consult cu fiecare in parte si cer mereu pareri, sugestii, ca in final sa se ia o decizie de comun acord, care este considerata cea mai potrivita. Pentru mine, ''Like a boss'' s-ar traduce mai bine ca ''Well done'' sau ''Good job''. A, era sa uit! Cu Tshirts.ro poti sa creezi o gramada de tricouri personalizate cu absolut tot ce doresti tu! Magazinul lor on-line iti pune imaginatia la incercare : poti sa adaugi pe hainele tale nota personala de creativitate, mesaje unice sau imagini. Si daca vine onomastica unui prieten si nu gasesti ceva cu care sa il surprinzi, un cadou personalizat cred ca ar face fericit pe oricine. Asa persoana respectiva va aprecia mai mult faptul ca a primit un cadou creat special pentru el!
Ah, si inca un tricou despre care cred ca ma reprezinta si pe care cu siguranta l-as purta cand simt ca am nevoie de putin ''noroc'' (ca viata vine si cu un strop de noroc uneori - si sa recunoastem, ne prinde bine) este tricoul norocos din imagine:


De ce tricoul norocos? Pentru ca de mica imi placea sa caut trifoiul cu patru foi, despre care auzisem ca poarta noroc celui care il gaseste. Intr-un fel imi aminteste de copilarie si de vacantele petrecute la tara, la bunici, cand pe langa joaca, mai alocam putin timp si cautarii de trifoi cu patru foi, ca acolo crestea muuult trifoi - in comparatie cu orasul, unde nu gaseai asa ceva pe orice margine de drum! Acum goana mea dupa trifoi s-a oprit, ca doar il am imprimat pe tricou si il pot purta cand vreau eu!
Alte tricouri de pe Tshirt.ro care mi-au placut:


Pentru ca multa lume nu prea mai citeste o carte!

 
Pentru ca trebuie sa ne amintim mereu sa avem grija de planeta noastra!

 
Pentru ca pur si simplu am niste materii la facultate
la care m-as duce imbracata cu tricoul acesta!

Ce zici? E timpul sa iti innoiesti garderoba cu cateva piese haioase? Sau te mai gandesti putin?

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu