joi, 8 octombrie 2015

Echipamente sportive pentru profesioniști pe Boutique Mall

Sunt o mare iubitoare de sporturi extreme, iar cand spun extreme, ma refer la EXTREME, nu gluma! Dintotdeauna mi-ai dorit sa imi depasesc fricile si sa le infrunt, din pacate viata nu mi-a dat ocazia sa incerc bungee jumping sau parasutismul, nici macar lucrui mai usoare, cum ar fi alpinismul sau ceva jocuri de jungle survival. Nu am vizitat niciun parc de aventura si regret enorm ca nu imi permit acest lux, care pentru unii chiar este ceva banal, obisnuit, incercat de N ori pana acum... Si sincer, nu cred ca va puteti imagina o persoana normala la cap, incercand sa faca ce a facut acest tip in videoclip:


Ok, poate ca bungee jumping-ul l-am ratat, dar in camping la munte am fost o singura data, iar atunci cand am fost, peripetiile nu m-au ocolit: cortul abia a fost ridicat, lemne de foc aproape ioc, iar butelia portabila, cum o numesc eu (aceea micuta pe care iti poti prepara un ibric cu cafea, stiti voi) era stricata si bineinteles nu putea fii folosita, deoarece avea scapari de gaze. Probabil daca aveam atunci un jetboil profesional, poate as fi reusit macar sa savurez o cafea fierbinte in diminetile acelea reci (ca pana la pranz soarele era zgarcit cu caldura). Dar deh, de unde atata tehnologie avansata pentru amatori, ca mine?
Cred ca cel mai ''extrem'' sport pe care l-am practicat si pe care inca il practic, este plimbatul a doi catei PREA hiperactivi, mai ales cand unul vrea sa o ia intr-o directie si celalalt in alta directie!
                      

Da, pot spune ca peripetiile nu m-au ocolit, dar asa pot spune ca acum am acumulat ceva experienta si stiu exact ce trebuie sa fac si sa cumpar pentru a avea o vacanta reusita sau pentru a practica un sport in conditii optime de siguranta si ce sa ocolesc! Iar astazi, toti iubitorii de sporturi (fie ele extreme sau nu) au un ajutor de nadejde: Boutique Mall
Boutique Mall este un magazin on-line de echipamente sportive profesionale, menite sa faca practicarea unui sport o adevarata placere! Gama lor de produse este foarte variata, de la ciclism, tenis, golf, alpinism si multe altele, daca ar fi sa spun doua cuvinte despre fiecare gama in parta, pai cred ca as putea scrie un capitol intreg, cateva zeci de pagini. Vorbeam de camping mai devreme? Atunci o sa va povestesc mai multe despre aceasta categorie!

Acum nu mai ai nicio scuza sa nu iti pregatesti echipamentul sportiv pentru camping ca un adevarat profesionist! Site-ul www.b-mall.ro iti pune la dispozitie 11 articole de Camping & Outdoor. Provenind de la producatori renumiti, produsele sunt originale 100%, cu o reducere substantiala de pret! Iar daca pui o comanda mai mare de 150 de lei, transportul este gratuit! Nu iti plac culorile produselor care sunt prezentate pe site? Nu este nicio problema, Boutique Mall dispune de o gama variata de culori si de marimi pentru fiecare item in parte, nu trebuie decat sa ii contactezi printr-un simplu mail sau pe Live Chat si acesti oameni iti vin in ajutor. Poti sa fii cel mai mofturos, tot gasesti tot ceea ce cauti si ce ai nevoie!
Boutique Mall sau B-Mall  repezinta noul standard in materie de echipamente sportive pe piata on-line din tara noastra. Acum chiar nu mai ai nicio scuza sa mai fii sedentar! Ai un vis, vrei sa il indeplinesti? B-Mall te ajuta il realizezi!      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu