vineri, 16 octombrie 2015

Visele chiar devin realitate

Exact cand credeai ca le-ai vazut pe toate, uite ca in fiecare zi se petrec lucruri care iti demonstreaza contrariul si iti pot schimba radical punctul de vedere. Eu spun acest lucru pentru ca, pana mai ieri, mi se parea imposibil sa iti realizezi un vis mai maret sau o dorinta mai veche fara sa depui mult efort fizic si psihic pentru a reusi sa il aduci la indeplinire. Ce s-a schimbat intre timp? Este simplu: cardul STAR Forte, de la Banca Transilvania!

banca transilvania sponsor superlog proba 2015

Ce este acest card de fapt si cu ce se mananca el? O sa incerc sa va explic cat pot de bine! Banca Transilvania s-a gandit sa ofere clientilor ei un program de loialitate, cu numele sau de vedeta STAR Card, care aduce o gramada de beneficii clientilor care il achizitioneaza! Ganditi-va la el ca la un card de cumparaturi, care te poate ajuta sa iti cumperi acea rochie mult visata sau acel smartphone pentru care trebuia mai intai sa strangi 2 sau chiar 3 salarii ca sa ti-l permiti! Cu Star Card ai posibilitatea sa faci cumparaturi din peste 7500 de magazine (mai multe decat poti sa vizitezi in 3 vieti daca ai avea posibilitatea), iar gama cuprinde produse de la A la Z. Adica tot ce iti poti imagina (sau nu). Partea buna este ca poti sa platesti si in rate fara dobanda.
Va las aici lista magazinelor partenere de unde puteti face cumparaturi cu cardul Star Card:

                                              Lista magazinelor partenere - AICI

Daca nu am fost prea explicita si nu am dat suficiente detalii legate de acest program, va rog sa ma iertati si va invit sa aflati mai multe detalii despre program AICI, poate m-am pierdut eu in detalii si am omis ceva (sper ca nu).

        logo-BT Banca Transilvania    

Banca Transilvania m-a intrebat ce as cumpara eu cu 5000 de euro. Interesant joc de imaginatie, care se poate lasa cu nostalgii care mai de care... Dar oare voi sunteti curiosi? Probabil ca m-as arunca cu capul inainte si as zice ceva de genul: poate un laptop mai performant cu care sa imi pot desfasura activitatea de blogging mai bine, un aparat foto profesional ca sa surprind cele mai frumoase momente ale vietii... As cumpara haine pentru copii si le-as dona la o gradinita, pentru ca nu exista bucurie mai mare decat sa faci un copil (sau mai multi) fericit(i). Mi-as cumpara materiale de pictat ca sa realizez in sfarsit expozitia proprie de pictura, la care visez inca din liceu. As face tot ceea ce pana mai ieri parea doar un vis indepartat... 

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu