sâmbătă, 30 septembrie 2017

Toamna - doamna stilata

Draga Toamna, ai poposit de ceva vreme in orasul meu si trebuie sa spun ca am ramas impresionata de tine, de prestanta ta, de atitudinea ta. Si am observat ca nu am fost singura impresionata, ci tot orasul intoarce capul dupa tine, atunci cand iti faci aparitia. Nu stiu ce stilist sau ce designer s-a aliat cu tine, dar cu siguranta sunteti o pereche perfecta.

Imi place foarte mult cum cositele tale, aurii ca spicul de grau, sunt in perfecta armonie cu coronita de fructe si flori de toamna, mai ceva ca un corn al abundentei folosit de oameni in perioada Greciei Antice, pentru a imbuna zeii.

Sursa foto

Toamna, tu ai un stil aparte! Si cel mai bine iti sta imbracata intr-un palton de dama elegant, de culoare crem. Nici prea inchis, nici prea deschis, o culoare neutra care va constitui un minunat fundal pentru fructele care iti decoreaza parul. 

Iti recomand acest palton din colectia Mango, confectionat din material cu lana. Este potrivit pentru vremea capricioasa de afara. Cu siguranta iti va tine de cald atunci cand vantul va bate mai rece. Are fason drept si buzunare oblice - tocmai bune sa iti relaxezi mainile in ele si sa le feresti de frig. Incretiturile decorative de la maneci iti vor conferi aerul feminin, chic, pe care orice femeie si-l doreste.

Sursa foto

Draga Toamna, sa stii ca nu ti-ar strica o pereche de ghete de piele. Dar ce vorbesc eu, tu deja mi-ai luat-o inainte si porti o superba pereche in culori calde, dar bine captusite pe interior. Si e de inteles, doar vrei sa mentii caldura, nu vrei sa lasi frigul sa iti creeze o senzatie de disconfort.

Am observat un lucru la tine - niciodata nu pleci in lume, daca nu esti pusa la patru ace! Esti un exemplu real de eleganta, stil si abundenta, pe care noi ar trebui sa il urmam. Indiferent de ce paltoane imbraci sau ce ghete incalti, ai grija sa le combini cu mult bun gust. Rafinamentul pare, in cazul tau, ceva natural - caracteristica suprema cu care te-ai nascut. 

Sunt curioasa doar de unde iti cumperi tu hainele si incaltamintea? Zau, imi plac si mie la nebunie si ma gandesc sa iti urmez stilul. Consider ca dintre toate anotimpurile, tu esti cel mai imbelsugat, rafinat, colorat, misterios. 

Toamna draga - doamna stilata - consider ca stilul tau casual elegant ti se potriveste manusa. Sa nu renunti niciodata la el, deoarece iti subliniază stilul personal. Cu siguranta ai cucerit inimile ''fashionistelor'' de pretutindeni!

Articol scris pentru proba nr. 1 SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu