duminică, 26 martie 2017

AVBS Credit - ajutorul de nadejde al afacerii tale

Sursa foto
Intotdeauna mi-am dorit sa am o afacere in domeniul de organizari evenimente! Mi se pare job-ul ideal, mai ales cand vorbim despre planificari de nunti, botezuri sau chiar petreceri tematice. Este un domeniu care imi permite sa imi dezvolt partea creativa: sa lucrez cu flori si sa fac aranjamente florale sau chiar aranjamente din materiale textile, reciclabile etc. 
Mai pe scurt, este un domeniu pentru oameni cu idei creative, care iubesc frumosul! 
Mie imi place sa creez lucruri si mereu incerc ceva nou... Si m-am gandit de multa vreme ca asta este ce vreau sa fac si fac eforturi pentru ca acest lucru sa se si implineasca!
Dar stim cu totii ca orice afacere intampina si blocaje: blocaje care te impiedica sa progresezi. Si tot ceea ce faci este sa pierzi niste timp valoros, pentru ca solutie nu vine, intotdeauna, atunci cand vrem noi... Sau vine? 

Orice afacere mai are nevoie, la un moment dat, de un ajutor din ''afara'', pentru ca nu mai poate sa produca singura resursele necesare de care are nevoie pentru a progresa/dezvolta. Bineinteles ca aici ma refer la un credit bancar sau un imprumut pentru IMM-urile aflate in acest impas. 
Eu am facut un mic joc de imaginatie, care suna cam asa: visul meu de a avea propria afacere de planificare de evenimente s-a realizat de ceva ani buni, timp in care m-am pus pe picioare, m-am facut deja cunoscuta pe piata si mi-am creat o serie de clienti fideli, care apeleaza constant la serviciile mele. Acesti clienti fideli ma recomanda, la randul lor, prietenilor sau rudelor si asa imi castig clientii de gradul doi, ca sa zic asa. Si lista aceasta poate continua. 

Din fericire, am reusit sa strang un capital si sa imi acopar si investitia. Toate bune, pana in acest punct in care partea financiara nu ma mai ajuta, deoarece solicitarile de pe piata au scazut. Acum este momentul in care vreau sa aduc un suflu nou afacerii mele, dar nu dispun de banii necesari. Am nevoie de un capital mai maricel, intr-un timp relativ scurt. Si acum este momentul in care ma gandesc, serios, la un imprumut bancar de la AVBS Credit!

De ce AVBS Credit? Deoarece ei sunt brokerii de credite ce ofera servicii gratuite . Prin AVBS Credit poti obtine orice tip de credit, care o sa-ti rezolve cele mai apasatoare nevoi financiare. Suna bine, nu? Si vestile bune nu se opresc chiar aici: parteneriatele pe care le au cu numeroasele institutii bancare si non-bancare din Romania, i-au adus in posibilitatea de a-ti oferi urmatoarele solutii de finantare, pentru ca tu sa o alegi pe cea mai potrivita: credite de nevoi personale, credite ipotecare, credite pentru constructii, credite IMM, solutii de refinantare, programul guvernamental prima casa, carduri de credit si asa mai departe...
Daca nu te incanta un credit in lei, poti opta pentru un credit in valuta, cu sau fara avans, iar dobanda este fixa sau variabila, pe o perioada de timp potrivita tie! Asadar, fara surprize neplacute, aparute pe parcurs.

Continuam cu jocul de imaginatie? Dupa ce am obtinut un imprumut, trebuie sa ma gandesc cum ii folosesc, pentru a progresa. As incepe cu un logo nou pentru societate, poate niste carti de vizita mai moderne si mai atragatoare si un slogan atractiv. Apoi as investi in publicitate, atat online cat si in viata reala. Nu in ultimul rand, as investi in materiale noi si, de ce nu, as alege un loc pe care sa il fac sediu al firmei. Ideile sunt atat de multe, incat nici nu stiu cu ce as incepe prima data, cu toate ca am spus initial ca as incepe cu un logo nou. 

Ideea este ca multi fug de un credit bancar, deoarece se tem de dobanzile prea mari.  Dar eu cred ca daca iti alegi cu grija ''partenerul de afaceri'', atunci nu trebuie sa iti faci probleme in aceasta privinta. Si oricum, in viata pana nu risti, macar putin, nu ai cum sa castigi! „Visează… obține cu AVBS” - sloganul care m-a determinat si m-a incurajat sa apelez la servicii de ajutor financiar! Nu crezi ca este timpul sa aduci un suflu nou afacerii tale? Eu cred ca orice schimbare este benefica, pentru ca nu sunt genul de persoana care sa stagneze prea mult intr-un punct anume. Este doar o chesti de-a mea, ce tine de personaliate: pur si simplu ador schimbarile! 

Articol scris pentru proba nr. 9 Spring SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu