marți, 29 octombrie 2019

Cât de mult a evoluat stilul meu vestimentar de-a lungul timpului

Sursă foto
Nu am fost niciodată o fanatică a modei, deoarece ştiu că aceasta este trecătoare – vine şi trece aşa cum face şi vântul, atunci când se schimbă anotimpurile. Cu toate astea, sunt cât de cât atentă la felul în care mă îmbrac. Un lucru a rămas, însă, neschimbat la mine: am fost întotdeauna fidelă stilului smart casual, pentru că am fost mereu o fire energică şi din acest motiv mi-am dorit ca hainele şi încălţămintea să îmi ofere lejeritate şi libertate în mişcare, indiferent de sezon. Când vine vorba de încălţăminte damă, în special, am grija să aleg doar perechi comode. Încălţămintea nu trebuie să ne creeze niciun fel de disconfort, din acest motiv ea trebuie aleasă în funcţie de mărimea care ni se potriveşte, dar şi de materialele din care este realizată aceasta. Ideal este să optaţi pentru încălţăminte care permite pielii piciorului să respire şi care să nu reţină umezeala. Ştiu sigur că, în perioada preadolescenţei, blugii evazaţi erau nelipsiţi din garderoba mea, dar şi din ţinutele mele (aproape) zilnice. Îmi plăceau pentru că mi se păreau cei mai comozi blugi, nu mă incomodau în niciun fel şi se potriveau cu perioada mea rock, în care ascultam acest gen de muzică şi îmi adaptam stilul vestimentar la acesta.

Sursă foto - arhiva personală
Tricourile și gecile din imitație de piele erau și ele de nelipsit. Diferența dintre acea perioadă și eu cea din prezent, o reprezintă faptul că acum nu mă blochez doar la un singur rând de haine (da, când eram mai mică, purtam aceleași haine chiar și săptămâni la rând, mai ales dacă îmi plăceau și mi se părea că îmi stă bine cu ele). Ca și accesorii, mă rezumam tot la cele cu influențe rock: brătări cu ținte, lanțuri metalice, inele din argint și așa mai departe. Și nu îmi aduc aminte să fi încălțat altceva în afară de adidași damă (pentru că erau super comozi și se încălțau foarte ușor).

Cu timpul, am început totuşi să mă pliez şi pe alte stiluri vestimentare, dar acest lucru se întâmplă, în mare parte, la ocazii speciale. Acum chiar îmi place să port o rochie mai scurtă sau mai elegantă, deoarece chiar ajung să mă simt feminină şi îmi intru bine în ‘’pielea personajului’’, atunci când îmbrac altfel de ţinute, faţă de ce sunt eu obişnuită în viaţa de zi cu zi. Acum, nu îmi este frică să port pantofi cu toc, cămăşi office sau cardigane – încerc constant să rămân fidelă stilului meu smart casual, pe care încerc să îl readaptez în funcţie de sezon sau de starea mea de spirit. Îmi place diversitatea şi îmi schimb des garderoba, de aceea nu rămân niciodată în pană de idei, când vine vorba de îmbrăcăminte.

Nu stiu să estimez exact cât de mult s-a schimbat stilul meu vestimentar, dar ştiu sigur că a evoluat într-o direcţie cu totul nouă. Şi sunt, în continuare, deschisă schimbărilor. Chiar îmi doresc pe viitor să investesc şi mai mult în imaginea mea, deoarece consider că imaginea ţine şi ea de îngrijirea personală. Plus că hainele mele au parte de un adevărat parcurs, şi anume: dacă ajung să cumpăr haine noi, iar pe parcurs mă plictisesc de ele, aleg să le donez. În acest fel, ştiu că şifonierul meu nu se umple până la refuz şi tot timpul voi avea loc de piese vestimentare noi.

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu