joi, 14 noiembrie 2019

Cum sa creezi o tinuta de covorul rosu cu ANSWEAR.ro

Mereu am fost fascinata de tinutele pe care le vad la vedete, atunci cand pasesc pe covorul rosu. Mi se pare de-a dreptul magnetica acea defilare, chiar mai spectaculoasa decat orice defilare de pe podiumurile caselor de moda. Sunt convinsa ca vedetele stiu pe mana caror designeri sa se lase, astfel incat sa arate tot timpul fabulos. Astazi am vrut si eu sa creez o tinuta de covorul rosu, cu ajutorul celor de la ANSWEAR.ro – brand-ul cel mai apreciat de haine, incaltaminte si accesorii, care ne ofera o gama variata de produse la preturi foarte accesibile, pe care le putem folosi pentru a ne defini stilul.

Iata pentru ce piese vestimentare am optat si de ce:

1) Mereu am fost o fana infocata a rochiilor glam, deoarece acestea sunt prima mea optiune pentru o tinuta demna de covorul rosu. Rochia trebuie sa se potrivească perfect cu structura corpului, dar si cu ocazia / evenimentul la care participi. Culoarea pe care aceasta o are este una foarte importanta, insa cu toate astea, prima mea optiune se indreapta intotdeauna catre o rochie rosie ca focul. 

Sursa foto - ANSWEAR.ro

2) De regula, daca port o rochie rosie, optez pentru un palton de dama negru. Combinatia aceasta de culori mi se pare foarte eleganta si chiar mi se potriveste. Unul dintre beneficiile pe care le aduc paltoanele este reprezentat de faptul ca acestea reusesc sa se asorteze foarte bine cu orice tinuta, singura conditie pentru ca acest lucru sa fie realizat este dat de faptul ca trebuie sa fie ales cu atentie si sa se potriveasca cu stilul tau vestimentar.

Sursa foto - ANSWEAR.ro

3) La o tinuta de covorul rosu, intotdeauna voi opta pentru pantofi cu toc. Asadar, voi completa tinuta cu ajutorul unor pantofi cu toc, care sa se asorteze cu restul tinutei. Se stie ca noi, femeile, iubim sa avem cat mai multe perechi de pantofi cu toc, iar acest lucru se datoreaza, in mod special, faptului ca la majoritatea rochiilor se potrivesc pantofii cu toc.

Sursa foto - ANSWEAR.ro

Aceasta tinuta, insumata, nu va va costa mai mult de 980 de lei, daca alegeti produsele de pe ANSWEAR.ro! Asadar, daca va doriti o tinuta demna de covorul rosu, nu trebuie sa cheltuiti o avere pentru a o obtine. Trebuie doar sa stiti unde sa cautati toate produsele preferate si sa vi le alegeti in functie de bugetul pe care il aveti alocat, pentru o astfel de tinuta. Pentru mine, ANSWEAR.ro a avut intotdeauna raspunsul la toate!

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu