sâmbătă, 16 noiembrie 2019

Ceasul – accesoriul care iti reda increderea

Sursa foto
Intotdeauna am fost o fana a ceasurilor de mana, deoarece mi se par foarte elegante si potrivite aproape in orice context. In cazul in care nu stiati deja, ceasul de mana, asa cum il cunoastem in prezent, este o inventie aparuta destul de recent. Spre sfarsitul secolului al XIX-lea, acesta era purtat mai ales de femei. Lucrurile s-au schimbat destul de mult in timpul primului razboi mondial, cand ofiterii de artilerie au realizat ca era mult mai practic sa poarte ceasul la mana, decat in buzunar. Astfel, popularitatea ceasurilor de mana a crescut. In prezent, majoritatea ceasurilor de acest fel sunt electronice si functioneaza cu ajutorul cristalelor de cuart. Si popularitatea lor a crescut din ce in ce mai mult, odata cu aparitia cunoscutelor smartwatch-uri. Cand vine vorba de ceasuri dama, eu am o anumita categorie de ceasuri care imi plac si pe care le port destul de des, la tinute elegante sau office. Intotdeauna mi-au placut ceasurile cu accente aurii, deoarece mi se par cele mai elegante. Pentru tinutele office aleg ceasuri care au accente de auriu si piele / imitatie de piele neagra, deoarece hainele purtate la serviciu oricum au accente destul de sobre, mizand mai degraba pe linii simple si culori uni. In astfel de cazuri, ceasul trebuie sa fie acea pata de culoare, care scoate din monotonie tot ‘’tabloul’’ de ansamblu si imi ofera incredere in mine. Pe de alta aprte, la tinutele mai extravagante / glam, port ceasuri aurii care au accente sclipitoare, precum pietre Swarovski sau zirconii albe. Aceste pietre ofera o sclipire diafana si atrag toate privirile admirative ale celor din jur. Gama de ceasuri pentru femei este una extrem de vasta si merita explorata – un ceas de mana chiar merita sa faca parte din garderoba unei femei.

Sursa foto
Si gama de ceasuri pentru barbati merita explorata. Fie ca sunteti adeptii ceasurilor mecanice sau preferati o abordare mai moderna de tip smartwatch, atunci trebuie sa stiti ca WatchShop.ro va pune la dispozitie o gama cat se poate de variata de ceasuri de mana, atat in termeni de design cat si de preturi de achizitie. Personal, nu cu mult timp in urma, am fost pusa in situatia de a alege un ceas pentru partenerul meu si tinand cont ca acesta are un stil de viata activ, m-am orientat spre a alege un smartwatch Garmin ce are functii de monitorizare a activitatilor fizice (fitness, step counter, etc.). Acesta a fost oferit sub forma de cadou aniversar si feedback-ul dupa folisirea acestuia a fost unul peste asteptari. Un astfel de ceas reuseste sa pastreze eleganta unui ceas clasic si sa te mentina in permanenta conectat la stilul de viata modern.

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu