miercuri, 20 noiembrie 2019

De meserie: inger sub acoperire

Sursa foto
Aventura mea in lumea spionajului a inceput in urma cu cativa ani, si s-a concretizat in urma unui cumul de probe la care am fost supusa (dintre cele mai variate). Primul interviu a fost stabilit in urma unei discutii telefonice anonime, in care mi s-a comunicat data, locul si ora la care sa ma prezint. Data la care trebuia sa fiu prezenta pentru a sustine interviul a fost aleasa de asa natura incat sa imi lase la dispozitie timp minim pentru a ma pregati, dar nici nu ma asteptam sa fie altfel. 
Odata sosit momentul interviului, aflandu-ma in locul stabilit, deja ma simteam ca intr-un film de actiune. Telefonul mi-a sunat in scurt timp si am primit cateva repere din jur, dupa care sa ma ghidez pentru a ajunge la actualul loc al interviului. Calea de acces a fost una neobisnuita, intrucat a trebuie sa folosesc o sonerie ce era ascunsa de privirile trecatorilor. Poarta s-a deschis si dupa ce am pasit inauntru, am fost intampinata de un agent, imbracat la costum, care s-a prezentat ca fiind Bosley. Dupa ce am trecut un control cu detectorul de metale, mi-a fost permis sa intru in incinta cladirii. Bosley m-a condus intr-o sala unde urma sa aiba loc interviul, insa spre surprinderea mea, am primit un set de intrebari, un pix si multa hartie si am fost lasata singura in incapere. Nu am putut insa sa nu observ camera de supraveghere, asezata frontal pe peretele din fata mea. Era mai mult decat evident ca nu eram singura. 

Am incercat sa imi gestionez cat de bine pot emotiile si am trecut la competarea testului scris ce il aveam in fata. La aproximativ 5 minute dupa ce am terminat de scris, Bosley a intrat in incapere si m-a rugat sa il insotesc. Tot ce am reusit sa aflu de la acesta, in momentul respectiv, a fost ca voi fi contactata ulterior dupa ce vor analiza profilul meu si rezultatul testului. Dupa aproximativ o luna de zile de la data sustinerii acestui interviu / test (nu stiu exact cum sa il numesc), telefonul a sunat. Tocmai aflasem ca am fost avansata in etapa urmatoare. Aceasta a presupus relocarea mea pe o perioada de 6 luni de zile, intr-o baza de antrenament top secreta, undeva in munti. Nici macar eu nu cunosc locatia exacata intrucat am ajuns acolo prin intermediul unei masini blindate, ale carei geamuri erau complet opace. 

Apoi... au urmat 6 luni de antrenament si de probe dintre cele mai diverse pe care a trebuit sa le sustin. Dupa ce s-a incheiat si aceasta etapa, mi-a fost comunicat pe loc faptul ca am fost admisa si sunt ca sunt acum un membru al echipei Ingerii lui Charlie. Au urmat multe misiuni dificile, care mi-au testat abilitatile la maxim, insa nu pot sa vorbesc sau sa dau mai multe detalii despre acestea. Cu toate acestea, in curand, urmeaza sa fie desecretizata una din primele misiuni la care am participat. Daca sunteti dornici sa aflati mai multe despre felul in care a descurs aceasta, notati-va data: 29 noiembrie 2019. Pana atunci... that's all I`m allowed to say.

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu