luni, 18 noiembrie 2019

Accesoriile care imi coloreaza tinutele

Sursa foto - Pixabay
Inca de cand ma stiu, am avut o mare pasiune pentru bijuterii, in special daca sunt din argint. Intotdeauna am considerat ca accesoriile de acest fel dau un strop de culoare tinutei si o face sa fie unica, prin asocierea de bijuterii si alte accesorii fashion. Imi plac, in special, acele bijuterii care sunt incrustate cu pietre semipretioase, deoarece cristaloterapia ma fascineaza de foarte mult timp. Asadar, daca ar fi sa aleg accesorii pe care sa le port, la orice fel de tinuta, le-as alege pe acestea. Mi se par foarte diafane, elegante si chiar misterioase, deoarece fiecare piatra semipretioasa are frumusetea si caracteristicile ei unice. De asemenea, am o afinitate aparte pentru acvamarin si piatra lunii.

Spre exemplu, la tinutele elegante sau de seara, aleg intotdeauna un colier sau o bratara de dimensiuni mai mari, care sa constituie piesa de rezistenta a intregii tinute. Intotdeauna mi-au placut colierele supradimensionate, deoarece sunt impunatoare si atrag instant orice privire. Cu ajutorul lor, ma simt ca o adevarata printesa moderna. Imi place sa port si accesorii de par din aceeasi categorie, ca sa fie un tablou de ansamblu complet. Si, cel mai important aspect, nu port niciodata prea multe bijuterii deodata (coliere, accesorii de par, bratari, inele, cercei, brose si asa mai departe), deoarece consider ca simplitatea este cel mai eficient accesoriu pe care il poate detine o femeie.

Totusi, daca vremea de afara este putin mai rece, optez si pentru esarfe, chiar daca in prealabil mi-am accesorisat deja tinuta cu un colier statement sau cercei. Aleg intotdeauna sa le port in perioada toamnei, deoarece mi se pare ca acestea completeaza o tinuta casual de zi, cu blugi, cizme, pulovar si cardigan. Mereu voi ramane o mare fana a bijuteriilor de argint, cu pietre semipretioase, mai ales daca stiu ca acestea sunt si handmade. Lucrul manual m-a fascinat dintotdeauna si stiu cat de multa munca presupune realizarea unei bijuterii, mai ales daca este realizata si cu pietre sau margele. Astfel de bijuterii capata o valoare mult mai mare, din punctul meu de vedere, deoarece li se adauga valoarea sentimentala, pe care nu o reintalnesti la accesoriile din mass-market.

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu