vineri, 4 noiembrie 2016

Da o petrecere altfel

Nu sunt eu o mare petrecareata, dar atunci cand vreau sa organizez o petrecere, ma gandesc cum sa o fac astfel incat sa fac pe toata lumea sa se distreze, sa asculte muzica buna, mai pe scurt, sa se distreze pe tot parcursul evenimentului. Ca sa simta ca au fost la o petrecere si nu au pierdut timpul tocmai degeaba.

Si cum spuneam, organizarea unei petreceri nu a fost mereu punctul meu forte, dar cu toate astea, prima petrecere organizata de mine chiar a fost un real succes si va voi povesti imediat cum am reusit sa fac acest lucru posibil. Cu putin ajutor profesionist, bineinteles.

Sursa foto

Ati auzit pana acum de PartySnap? Stiti cu ce se ocupa ei? Mie mi-au fost recomandati de o prietena, eram in disparare de cauza deoarece nu gaseam fotograf pentru aniversarea mea si eram in criza de timp. Voiam sa imortalizez momentul, sa raman cu amintiri frumoase, pa care sa le impart cu prietenii, voiam in acelasi timp si ceva diferit si nu stiam unde sa mai caut. Noroc cu recomandarile prietenilor, care te salveaza din situatii incalcite.

Si acum sa va fac cunostinta cu PartySnap: este o activitate noua, fresh de divertisment pe baza fotografiilor realizate la evenimente precum nunti, aniversari, botezuri s.a. Se utilizeaza un display alb de dimensiuni mari, cu touch screen, ce se conecteaza la un aparat foto si o imprimanta performanta, pe un suport (ca in imaginea reprezentativa de mai sus).

party-snap-72  party-snap-86  party-snap-105  party-snap-110

Trebuie sa mentionez faptul ca acest dispozitiv nu este o cabina foto, ci iti da libertatea sa te exprimi unde doresti, pe orice fundal, ca pozele tale sa fie cat mai reusite si originale! Dupa ce ai realizat poza, aceasta este practic directionata catre sectiunea Desen, unde poti sa relizezi modificari haioase ale acesteia, sa adaugi masti, animalute, haine etc.
Aparatul este insotit in permanenta de un operator, dar clientii sunt cei care folosesc direct caracteristicile PartySnap, fiind similara manevrarii telefoanelor mobile cu ecrane tactile.

Pozele le poti distribui si pe Social Media, le poti trimite prin e-mail sau le poti printa. Astfel amintirile sunt pastrate intr-un loc sigur si impartasite cu cine doresti tu.

Niciun eveniment fara PartySnap!

Cam acesta este sloganul lor. Si pe buna dreptate! Poti apela la el in caz de:
- petreceri corporate;
- evenimente sportive;
- evenimente festive;
- serbari;
- baluri;
- petreceri private;
- club party s.a.m.d.

Sursa foto

PartySnap a reusit sa-mi scoata petrecerea din monotonie, invitatii chiar s-au distrat si au fost chiar curiosi sa afle cum pot apela si ei la aceasta noua metoda de divertisment. Am fost felicitata pentru alegerea facuta si m-am simtit ca o adevarata organizatoare, pot spune profesionista, deoarece am mers pe mana profesionistilor si nu am regretat, nici macar un minut, alegerea facuta!

Partea si mai buna este ca acum chiar nu mai am scuze sa nu mai organizez petreceri, pentru ca stiu cum sa tin invitatii in picioare si sa ii fac sa se distreze - cu putin ajutor, ce-i drept. 
Nu mai cauta scuze sa nu dai o petrecre - apeleaza la PartySnap!

Articol scris pentru SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu